• Bröllopstokiig

Vart kan man köpa Miss Mary of Sweden?

Är det någon som vet vart jag kan köpa Miss Mary of Sweden underkläder kring Malmö- Lund?? Tacksam för alla tips...

• Svar på tråden Vart kan man köpa Miss Mary of Sweden?
  • Bröllopstokiig

Hej!
    De har en websida: www.missmary.se/ där finns mailadress dit du kanske kan skriva och fråga efter återförsäljare i ditt område.
    /Helena

• Bröllopstokiig

Hej!
    Miss Mary of sweden har även postorderföräljning. På hemsidan som hänvisas till finns inte alls samma sortiment som i butiken i Stockholm eller postorderkatalogen. Jag tipsar dig därför om att ringa dem tel 033-22 22 00 då kan du säkert få hem en katalog samt tips på var deras återförsäljare finns! Lycka till! Personligen är jag jättenöjd med torsoletten jag köpte därifrån :)

• Bröllopstokiig

Jag brukar oxå handla från Miss Mary. Underkläderna är av god kvalité, men visst kostar det en slant, fasst inte i närheten så dyrt som det blir om man går in i en "vanlig" underklädesbutik.

• Bröllopstokiig

Tack snälla ni för alla tips. Jag skulle vilja ha en fin torselette eller body under klänningen, som gör det där lilla extra.
    Jag mailade dem igår!

• Bröllopstokiig

jag köpte en underbar badräkt hos Miss Mary som passar mig jätte bra och käns underbar att ha den på sig passformen är perfekt...
    LENNA

• Bröllopstokiig

Kan man skicka efter en katalog här på nätet?

• Bröllopstokiig

kan jag inte köpa MissMarys kläder här i Finland?Om jag kan ,kan ni send svaret till min adress ; henrik.laine@pikabaana.net.Tack

Svar på tråden Vart kan man köpa Miss Mary of Sweden?