Vart kan man köpa Miss Mary of Sweden?
Är det någon som vet vart jag kan köpa Miss Mary of Sweden underkläder kring Malmö- Lund?? Tacksam för alla tips...
Är det någon som vet vart jag kan köpa Miss Mary of Sweden underkläder kring Malmö- Lund?? Tacksam för alla tips...
Hej!
De har en websida: www.missmary.se/ där finns mailadress dit du kanske kan skriva och fråga efter återförsäljare i ditt område.
/Helena
Hej!
Miss Mary of sweden har även postorderföräljning. På hemsidan som hänvisas till finns inte alls samma sortiment som i butiken i Stockholm eller postorderkatalogen. Jag tipsar dig därför om att ringa dem tel 033-22 22 00 då kan du säkert få hem en katalog samt tips på var deras återförsäljare finns! Lycka till! Personligen är jag jättenöjd med torsoletten jag köpte därifrån :)
Jag brukar oxå handla från Miss Mary. Underkläderna är av god kvalité, men visst kostar det en slant, fasst inte i närheten så dyrt som det blir om man går in i en "vanlig" underklädesbutik.
Tack snälla ni för alla tips. Jag skulle vilja ha en fin torselette eller body under klänningen, som gör det där lilla extra.
Jag mailade dem igår!
jag köpte en underbar badräkt hos Miss Mary som passar mig jätte bra och käns underbar att ha den på sig passformen är perfekt...
LENNA
Kan man skicka efter en katalog här på nätet?
kan jag inte köpa MissMarys kläder här i Finland?Om jag kan ,kan ni send svaret till min adress ; henrik.laine@pikabaana.net.Tack