• carin1983

ok tjejjer behöver lite hjälp här.

Nu har jag gått å ångrat mig igen. Köpte placeringskort hållare i silver på www.romance.se (om ni vill kolla in dom) dom står på en fot och hållaren är ett hjärta. Men nu har jag ångrat mig. Vill nog inte ha det så längre tror jag. Har kommit fram till att jag vill att vårt bröllop ska ha det där lilla extra som får folk att tänka WOW hur fick dom denna iden.
    Så.....nu vill jag alltså ha hjälp med dessa WOW ideer.
    Har ju märkt att många är uppfinningsrika här.
    Vill alltså inte ha en helt vanlig bordsplacering....vad i stället? Borden kommer vara runda (till gästerna)Färgtema: rosa, silver och vitt.

Och sen e det en sak till. Min 5 åriga systerson ska kasta rosor i kyrkgången. Men nu har jag kommit fram till att det e lite uttjatat. Men kan inte ta bort hans uppgift nu då blir han så besviken. Någon rolig ide???
    Tack på förhand.

• Svar på tråden ok tjejjer behöver lite hjälp här.
  • Ernhake

Försök att tänka på dig och din blivande, vad gillar ni? Har ni nått speciellt godis ni gillar? Bjud isf på det.
    Gillar ni att spela poker, men ordna då bordsplasering med hjälp av spelkort. Jag tycker om när man gör det personligt. T ex jag älskar att pyssla och både jag och min blivnade älskar bling så jag har gjort smycken till alla våra kvinnliga gäster, alla är olika för att de ska känna sig lite specialla. För att spä på vårt tema (guld & bling) har vi köpt stora diamanter att dekorera borden med.

• carin1983

Vilka roliga ideer. suger i mig lite av varje.

Svar på tråden ok tjejjer behöver lite hjälp här.