• Svar på tråden npn som povat detta?
  • Pumpkin

Länken går till Panduros startsida, men jag kan svara generellt att har man tur så håller lacket, men det är ganska vanligt att det går sönder i posthanteringen.

• Melis

Jah håller med föregående inlägg, tänkte köpa samma sak men fick rådet i affären att lta bli då det är en chansning och går det sönder så kan det förstöra dem helhet man ville ha

• grabbarna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-09 10:48:53 följande:

Länken går till Panduros startsida, men jag kan svara generellt att har man tur så håller lacket, men det är ganska vanligt att det går sönder i posthanteringen.
    hmm vad skumt för när jag klickar på den själv kommer jag till produkten... nåja jag funderade på detta iom att man pratade lack i nån annan tråd och att det fanns nån sort som var lite segare

men kanske det är bättre att skaffa fina stickers eller nåt istället då
  • Melis

jag har köpt stickers, typ två ringar. Detta ska jag klistra på kuverten...

• Pumpkin

Ja jag hade nog valt stickers faktiskt.

• grabbarna

vart hittar man fina stickers då? panduro blir ju fasligt dyrt om man bara ska köpa stickers dom har väl dessutom en miniordergräns på 400:- eller nåt?hade det förr i världen i alla fall och jag gilalr inte panduro som företag som har sjabblat med så många beställningar

• Melis

Jag köpte mina hos en papperhandlare här i Helsingborg. tror det ksoatde 20 kr för 20 st eller nåt...

• jenba

vad är det ni ska göra????
    förstår faktiskt inte riktigt

• grabbarna

ahh ja det är ju en ide finns ju lite dåligt med sådana affärer här men bokia och dyl akn ju ha nåt.

j

jenba skrev 2008-01-09 11:29:48 följande:
    vad är det ni ska göra????förstår faktiskt inte riktigt
    jag ska antaglige köpa kort där kortet viks så att det blir ett kuvert också och då behöver jag nåt att sätta ihop vikningen med
  • Pumpkin
    grabbarna: 190kr har de som minimiorder.
    Tycker det alltid funkar super att beställa från Panduro
  • Mirri

Om jag minns rätt finns det på panduro någon limpistolsvariant som man kunde använda en lackstämpel till. Det ser ut som lack men är i plast så det borde hålla betydligt bättre på posten. Jag kan komma ihåg fel men jag ska kolla upp det. Annars funkar ju stickers som flera andra konstaterat

• Mirri

Ok, jag hittar det inte men det finns ju färade limstänger till limpistoler och jag tror att det de hade gjort som jag såg var helt enkelt att använda sådan, klicka ut lite lim på pappret och anväda en vanlig lackstämpel på limmet. Men kolla med någon på paanduro. Det går alltid att titta in i en butik eller ringa dem. De brukar vara hjälpsamma Lycka till!

• Kirsto

Sigillvax funkar kanon i Posten. Jag skickade en massa på julkorten i år, och det gick jättebra! Panduro har mycket riktigt sigillvax (ser ut som runda stavar, finns i några olika färger) som man sätter i en limpistol. Kolla bara att storleken passar. Superpraktiskt när man ska göra många.

Gör du många på en gång, kyl gärna av sigillet då och då så lossnar det lättare från sigillvaxet.

• grabbarna
    Kirsto skrev 2008-01-09 18:01:29 följande:
    Sigillvax funkar kanon i Posten. Jag skickade en massa på julkorten i år, och det gick jättebra! Panduro har mycket riktigt sigillvax (ser ut som runda stavar, finns i några olika färger) som man sätter i en limpistol. Kolla bara att storleken passar. Superpraktiskt när man ska göra många. Gör du många på en gång, kyl gärna av sigillet då och då så lossnar det lättare från sigillvaxet.
    tack ska kolla upp det
Svar på tråden npn som povat detta?