Jättegropar på rumpan!
Ngn mer som känner igen sig? Jag har duktigt fula cellulitgropar på rumpan, med betoning på gropar. Mottar tips för att få bort dem! Är normalviktig ändå sitter de där! Usch.
Ngn mer som känner igen sig? Jag har duktigt fula cellulitgropar på rumpan, med betoning på gropar. Mottar tips för att få bort dem! Är normalviktig ändå sitter de där! Usch.
Det kallas skrattgropar, det är ju charmigt.
Annars är det väl motion som gäller.
Det handlar inte om vikt tyvärr dom kommer oavsett vad man väger om man har otur. Är träning eller olika krämer som gäller
Det ENDA som hjälper mot celluliter är träning! Och det är svettas som gäller! Träna så du blir ordentligt genomsvettig. Glöm krämer,borstar och peeling! Träning med svett är vad som gäller
Håller med Knopan. Men det är nog också mycket hurudana anlag man har för att få det. Jag har tränat (varit på elitnivå) hela mitt liv och ändå börjar jag få celluliter. Och dessutom så är jag fortfarande bara 20 år! Livet är orättvist ibland!
Sant! Det har helt klart med gener att göra oxå (dessvärre). Förutom att träningen är ett måste för att bekämpa dom förbaskade groparna så ska man ge fanken i cigaretter,kaffe och alkohol. Sen finns det säkert hurtbullar som tränar sju ggr/ vecka,som inte röker och som inte dricker kaffe men ÄNDÅ har "apelsinhud" på ändalykten.
Men man kan ju göra dessa saker för att hjälpa till att ta död på dom iaf.
kolla in senaste numret av må bra, råkade komma över en artikel där med personer som hade problem med små fettdepåer torts att de var vältränade för övrigt. det var en metod med ett kroppseget ämne som sprutades in precis på det stället där man ville bli av med till ex gropar. detta ämne "smälte" sen bort fettet från just det stället.
hoppas kanske detta kan hjälpa dig, ibland hjälper ju tyvärr inte all träning i världen.
lycka till
Jag har hört en annan grej!!!
Celluliter är något som 8 av 10 kvinnor har.
Och enligt Oprahs' favvoläkare så är det så att man får celluliter för att man har fel trosor på sig...ja det är sant!!!
Trosor med resår på ändan stoppar blodtillförslen till huden, även tajta byxor och sådant. Typ alltid tajta jeans och resårtrosor är ingen hit!
Men man ska ha hotpants utan resår eller söm över rumpan och stringtrosor för att bli av med det.
Jag upptäckte mina första celluliter i höstas när jag hade gått upp 10 kg. Så såg jag det programmet och slängde mina resår-trosor. Jag tycker faktiskt att dom försvunnit och det säger min fästman också.
Good Luck!!
hoppas det funkar för dig med, det är ju en extremt enkel metod iaf.