• Lyckliga86

Vinterbilder & Alsters herrgård! :)

Det skulle vara jjättekul om ni som har haft en vinterbröllop lägger in länkar till era bilder från bröllopet, finns så himla lite om vinterbröllop. Därför tar jag hjälp av er.. :)

Dessutom undrar jag om det finns någon värmlänning här har haft sin bröllopsfest på Alsters herrgård? Verkar mysigt men ligger ju en bit från Karlstad..

Tack fpr hjälpen med lite inspiration till ett framtida vcinterbröllop! :)

• Svar på tråden Vinterbilder & Alsters herrgård! :)
  • Mirri

Alters herrgård ligger inte så långt från Karlstad ändå. Visserligen går det inga nattbussar men det är inte långt om man beställer en buss eller taxi hem på natten. Vi kommer inte vara där för vi är för många och vill sitta i samma rum. Problemet med herrgården, tycker jag, är att de inte har någon ordentlig festsal utan man blir utspridda på flera rum vilket jag tycker är lite tråkigt. Men titta in på tråden för Karlstadbrudar www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2555705.html eller värmlänningar www.brollopstorget.se/Forum-5-51/m2592223.html så är chanserna större att någon finns som har mer koll än jag

• Isvinter Brud

Har inte gift mig än,men planerar ett vinterbröllop, vi ska bara få fram ett datum.. (har skjutit på det så många gånger)

Svar på tråden Vinterbilder & Alsters herrgård! :)