• Paeonia

Hjälp mig i kortdjungeln!!!!

Har megasvårt att välja kort. Snälla hjälp mig välja. Gå in i mitt galleri och kolla in kortförslagen.

Kram

• Svar på tråden Hjälp mig i kortdjungeln!!!!
  • FrkF

Ska du göra själv eller beställa dom??

• MajoJonas

De var fina allihop. Det jag gick efter när jag gjorde mina kort var: färgtema på bröllopet, årstid, vad jag själv gillar (blommor, hjärtan osv).

• Waersta

Kortet hand i hand tyckte jag var finast.

• Paeonia

Waersta, vad kul att du tycker om just den. Det är det första av dessa kort jag har beställt hem som provkort.

Väntar på ytterligare ett par kort. Men det var detta jag fastnade för direkt.
    Paeonia

• Mrs Marley

Efter att ha läst lite om ert bröllop så tycker ja att det första passar bäst. Men dom andra var också jättefina

• Paeonia

Tack för ditt svar!

Fler tyckande, tack!

• Humlanekerö

Jag fastnade för det med en vit och grön bukett på..är en sucker för grönt..

• kalevala

jag gillar händerna och stenarna på stranden , superfina

• Lajsan

ja är i samma sits som dej. Har beställt några som jag väntar på. Bland annat så väntar jag på det vinröda du har i galleriet det första med rosorna - var har du hittat det? Jag letar nämligen efter med rosor eller vinrött.

• Paeonia

Alla kort är från kortdesign. Jag har kommit fram till att jag gillar deras kort och jag tror de är lite billigare än calligrafen.

Paeonia

• Lajsan

då får jag in på sidan och leta igen med en gång

• Lajsan

hitta det! Ännu ett att välja på
    Ska du ha någon speciell färg tex brudbuketten? För jag läste att ni inte ska ha någon fest så därför kanske ni inte har någon särskild färg ni behöver passa inbjudningskorten till?

• Paeonia

Nej, precis. Jag tror inte jag kommer följa något färgtema. Brudbuketten kommer att gå i vitt, väldigt ljusrosa, lime och grönt.

/Paeonia

• Fröken förväntan

Inte min stil (det är däremot alla dina klänningar, jättesnygga) men fina allihop. Jag gillade det vinröda kortet bäst! Gillar när det är lite "sting" i det...

• Astriden

gillar stenarna bäst sen händerna.. men då tycker jag attdet skall vara era händer..

Svar på tråden Hjälp mig i kortdjungeln!!!!