• lillan31

Hur se era vigselprogram ut????

...som rubriken lyder.....

• Svar på tråden Hur se era vigselprogram ut????
  • lillan31

ingen som har vigselprogram?

• lillan31

Tack för tipset Vilken storlek använder ni på pappret, och hur är framsidan designad?

• ~vinterbrud~

Hej igen,

Vi kommer att göra programmet som dubbelvikt A5 (dvs man får ut 2 program från ett A4).
    På framsidan står våra förnamn, datum + namnet på kyrkan.

Om du vill kan jag maila över ett par andra vigselprogram som jag använt för att göra vårt eget? Du kan skicka din e-mail via min inbox eller i gästboken så skickar jag dem!

• Kattis08

september22: Jättesnygga vigselprogram! Gjorde du dom själv? vart hittade du blommönstret?

• september22

Tack! Jag gjorde dem själv men det tog lååång tid. Hittade ett typsnit på brollopsplaner.blogspot.com med blommor runt bokstäverna, sen var det bara att klippa och klistra.

• Augusti08

September22: Jättefina program och jättefina bilder!!! :)

• krian87

Kommer du ihåg vad stilen hette? och om hon hade den där eller en länk till den??=)

september22 skrev 2008-01-03 17:16:03 följande:
    Tack! Jag gjorde dem själv men det tog lååång tid. Hittade ett typsnit på brollopsplaner.blogspot.com med blommor runt bokstäverna, sen var det bara att klippa och klistra.
  • krian87

Oj förlåt.. Missade den.. hmm glömde "öppna" fönstret till ett stort förra gången.. hmm Men Tack..=)

• Kirsto

Vårt vigselprogram finns i mitt galleri.

• stenvall

Vi gifte oss den 5 augusti 2006 i Ramnakyrkan i Borås och hade vår fest i Annelundsvillan. En riktigt härlig och rolig dag med toppenväder!
    För er som vill se bilder ifrån dagen samt se inbjudan, vigselprogram, festprogram och annat, kika in på min hemsida (och gå/navigera till sovrummet).
    Adressen är hem.passagen.se/stenvall/

Med vänliga hälsningar Brudparet Stenvall

• liscar

Hej i mitt galleri finns endast framsidan på vårat vigselprogram. Inuti har jag programmet och på baksidan psalmerna och en tack-ruta.

Svar på tråden Hur se era vigselprogram ut????