• Nenwood

Förlovningsring?

Kan man ha ringen "Lyon" som förlovningsring?
    www.schalins.se/show_serie.asp

Nästan längst ner till höger..

Förlovningsringar ska väl egentligen vara släta men har sett fler o fler som har diamanter på förlovningsringarna.. Gillade denna ring SKARPT (har dock inte provat den än), den är så enkel men ändå superfin..
    Ett alternativ är att ta den när jag gifter mig men .. blicken dras till denna ring hela tiden..

Någon som har denna ring som förlovningsring?

• Svar på tråden Förlovningsring?
  • mysifer

den är ju som du säger väldigt enkel men fin så jag tycker absolut att du kan ha den som förlovningsring..sen tycker jag att om du vill ha den ringen så ska du ha den, oavsett vad andra tycker och tänker

• Humlanekerö

Ja absolut!Allt efter tycke och smak!Jag själv har oxå diamanter i min..

• Ida Halmstad

självklart kan du ha det, jag har en slät ring med en sten i som förlovningsring !!!!!!

• Mrs Marley

Jättefin!
    Du kan väl ha två ringar med stenar, det ska jag ha
    Rekomenderar att köpa den på nätet.
    vigselbutiken.se 4050:-
    jempguld.se 4050:-
    Kostar säkert en tusing mer i butik, bara ett tips!

• Blondinbella

såklart du kan! den är jättefin. jag har en slät med en sten i, och sambon har en mönstrad.

• ballamusenmalla

Den är jättefin! Klart du kan ha den. Det viktigaste är att du tycker om den, som ska bära den livet ut.

• Nenwood

Tack för alla svar :) Det blev en slät ring iaf till slut.. jag provade en ring i samma form som Lyon och den kändes inte bra på handen. Den ringen jag har nu är slät, lite platt men med rundade kanter. ÄLSKAR den :)
    När vi gifter oss kanske jag designar min vigselring själv och gör en likadan som förlovningsringen men med en sten i så att den liknar Lyon.. Det var den fyrkantiga stenen jag gillade

Vill ni se bild på de ringar vi valde så finns en bild i mitt bildgalleri :)

Svar på tråden Förlovningsring?