• mo chuisle mo chroí

Jag tror att han skall fria..!

Jag pratade med min sambo i telefon i går ( han är hemma hos sina föräldrar i Sthlm)och frågade varför han inte gav mig sin julklapp innan han for.Han sa att det var en speciell present som bara kunde överlämnas av honom och som han beställt i Sthlm.Han sa också att det är en stor grej som får plats i ett litet paket och att han sagt att han skall ge mig detta efter ett år.
    Han har alltså sagt att han skall fria efter ett år och att han vill att vi skall gifta oss inom två.
    Jag älksar honom och vill leva mitt liv med honom så jag hoppas att det är det som är presenten.
    Tänk om det inte är det... då blir jag lite besviken nu när jag tror att det är det....
    När vi var i Sthlm sist mätte vi mitt finger för ring och jag råkade hitta broschyrer om ringar i hans sängbord...i november alltså..
    Vad tror ni?

• Svar på tråden Jag tror att han skall fria..!
  • Mirri

Det är klart att det är en rolig grej att se fram emot men ta inte ut det i förskott är min rekomendation. Han kan ju ha ordnat en jätte fin present som du skulle bli jätte glad över om du inte vore så inställd på fireri. Det kan ju vara det och då är det ju jätte roligt men om det inte är ett frieri som är presenten så har ni ju det roliga kvar också

• Valentine84

Nu är man nyfiken... När kommer han hem?? När får du din julklapp?

• mo chuisle mo chroí

Nja han kommer inte hem förän på annandags morgonen... snyft..
    jaa friar han så gör han det är klart jag kommer bli glad om det är något annat men det skulle vara så kul om han verkligen friade nu..annars finns det fler tillfällen som nyår och vi ska till Egypten på romantisk resa i april..
    vi får se men det känns ändå som att det är en ring han kommer med...

• Mirri

Hur gick det? Friade han? Var det någon ring undrar man ju så här på annandagen...

• Samarin

Håller också tummarna! Blev det frieri?

• Valentine84

Nu är jag HIMLA nyfiken!

• Blondinbella

Nu får du berätta är så oerhört nyfiken!

• Pärlplattan II

Nu är jag också en av de riktigt nyfikna!!!!!!

• Thailand 08

Nyfiken oxå...men varför firade ni inte jul ihop??

• Valentine84

Hallååååå är du kvar TS??

• 2008-08-09

Det kanske är så att det inte blev något frieri....
    Men isf ska du inte deppa ihop TS, utan ta tag i saken själv nu istället, det är ju skottår!

• mo chuisle mo chroí

Nää det blev inget frieri haha det var en hel dvd box med lost serien. hahaha jaja men jag tror att det kommer hända snart för han tyckte att jag inte skulle vara så nyfiken.
    Jag blev jätteglad för boxen som var special beställd hehehe.
    Alltså inget frieri ÄNNU :)

• Blondinbella

mo chuisle mo chroí skrev 2008-01-15 13:15:40 följande:

Nää det blev inget frieri haha det var en hel dvd box med lost serien. hahaha jaja men jag tror att det kommer hända snart för han tyckte att jag inte skulle vara så nyfiken.Jag blev jätteglad för boxen som var special beställd hehehe.Alltså inget frieri ÄNNU :)
    haha okay, men det var ju supergulligt det också! och den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge =)
  • Valentine84

Frieri kommer med tiden =)

Svar på tråden Jag tror att han skall fria..!