• Fillifjonka80

Våra bilder!

Nu är det över, vilken underbar dag vi har haft!! Några av bilderna finns att beskåda på vår hemsida. God Jul på er alla!

KRAM!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-21 23:58
    vonkalunkan.weddingannouncer.com/welcome.html

länken glömde jag så klart... ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-21 22:38
    Lösenord är nilskvist

• Svar på tråden Våra bilder!
  • Ann242

Grattis!! Så vackra ni var! Fortsatt lycka framåt i livet tillsammans.

• Ernhake

Va fina ni var!! Gillar verkligen din handledsdekoration.

• Suniz

Jättefina bilder!!! Vilken bra idé att gifta sig där ni träffades!!! Ser ut som det var mycket lyckat. :)

• Popcorn

Grattis! Jag håller med Ernhake och måste säga att jag verkligen gillar idén med handledsdekoration, den var supersnygg!

Det är kanske en udda fråga men ändå... Fick ni de svartvita bilderna från fotografen eller har ni gjort om dom själva?

• Fillifjonka80

några är svartvita och några har vi fixat själva...men hon kommer göra dem åt oss sen när vi lyckats välja ut vilka 50 vi vill ha utprintade :)

• Miss Blue

Grattis ni var jättefina!

• Isvinter Brud

Vad är lösenordet?

• Augustibruden 2008

Ja, vad är lösenordet?
    Vill ju så gärna se

• Soon to be wed

Ja jag är också nyfiken, men vad är lösenordet???

• Soon to be wed

Ja jag är också nyfiken, men vad är lösenordet???

• Fillifjonka80

oj, ja lösenordet är nilskvist...vår nya efternamn :)

• matildaochniklas

häftigt att gifta sig på båten!

• Fillifjonka80

Ja det var jättehäftigt, passade oss perfekt! Tack för alla fina kommentarer...kan inte hjälpa det men är verkligen avis på er som har den stora dagen framför er! Njut verkligen av den...dagen går så himla fort!

• Jessyt

Grattis!! Jätte fina bilder. Nu längtar man verkligen,men det är det tag kvar,gifter oss sommaren 2009

• Fillifjonka80

Jessyt: Njut av den väntan ni har framför er. Det blir såå himla tomt tiden efter. Varför tror du jag hänger kvar här?? Skäms nästan lite...men bröllopsdagen var så himla underbar! Vill åka tillbaka i tiden och njuta meeer

Svar på tråden Våra bilder!