• Vampyren

Förlovning på svensexa/möhippa?

Jag och min kille pratade om att förlova oss på våra kompisars möhippa/svensexa. Vi ska sammanstråla med killarna på kvällen och äta ihop , och då hade vi tänkt att vi sulle förlova oss där. Men sen kom vi på att det kanske tar uppmärksamheten från det blivande brudparet? Och det vill vi inte! Vad tycker ni? Hur skulle ni reaera om nån förlovade sig på eran svensexa/möhippe kväll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 00:36
    Vi förlovade oss i lördags, på min 23-årsdag efter en lyckad möhippa/svensexa för våra kompisar.
    Det regnar, blåste och var kallt, men det var också alldeles underbart.

• Svar på tråden Förlovning på svensexa/möhippa?
  • tonårsmorsa

Risken är stor att det blivande brudparet känner sig snuvade på uppmärksamheten. Men ni kan ju göra det på tu man hand efteråt.

• Qozze

Om det görs offentligt så alla andra vet om det skulle jag tycka att tillfället var dåligt valt. Det finns andra tillfällen som är betydligt bättre, som du ju själv kommit att tänka på. Gör som tonårsmorsa förelår, på tu man hand - efteråt.

• Nessan

Jag måste nog hålla med de övriga. Skulle det ha hänt på min möhippa skulle jag inte ha blivit arg, men jag skulle vara oerhört förvånad över vad mina vänner höll på med, att de hade valt ett i mina ögon så konstigt tillfälle.

• Snitte- 5/7-2008

nä ingen bra idé!
    Det ska ju få handla om DEM och ni kan säkert hitta en egen dag som passar bättre!

Grattis till kommande förlovning

• Ickaflicka

Njae, jag skulle nog inte rekommendera det! Vill ni dela förlovningen med alla kompisar, så bjud hellre in till en egen fest, eller passa på på nyårsafton eller nåt! Grattis!

• lilltjejan

ja säger so övriga.
    det är inget bra tillfälle, ni snor uppmärksamheten...

ett nnat tillfälle som man absolut inte gå ut med förlovning är på bröllopet... ja skulle bli gaaalen om nån gjorde det på vårt bröllop eller någon av dagarna som handlar om oss...

• Hedebris

ingen bra idé. bättre att ta det någon annan gång

• Vampyren

Tack för alla gratulationer. Misstänkte att jag skulle få dom här svaren. Lite så jag också känner. Men vi vill verkligen göra det just den dagen, eftersom den är speciell för oss. Troligtvis kommer vi att göra det på tu man hand efteråt eller tidigt på morgonen i soluppgången. Tycker ni att det låter bättre?

• Ickaflicka

Om det är dagen som är viktigast för er, så hitta en stund för er själva, sen kan ni kanske vänta med att avslöja nyheten!

• lilltjejan

ja om det är just den dagen ni vill ha så är det ju klart att ni ska ta den men gör det för er själva å som sagt kanske avslöja det en ennan dag

Lycka till å grattis

• Snitte- 5/7-2008

Iså fall gör det EFTERÅT... så ingen råkar uppräcka att ni har ringar på era fingrar och så är nyhetet spridd ändå...

Svar på tråden Förlovning på svensexa/möhippa?