Konfettihjärtan, vart?
Hej.
Är det nån som vet vart man kan köpa konfettihjärtan i silver, någonstans i stockholm området? Jag har sett att Calligraphen har det, men jag vill inte beställa.
Tack på förhand!
Hej.
Är det nån som vet vart man kan köpa konfettihjärtan i silver, någonstans i stockholm området? Jag har sett att Calligraphen har det, men jag vill inte beställa.
Tack på förhand!
Eller så kan du stansa dem själv, om du känner att du har tid. Stansar (bl a hjärtformade) finns på Panduro eller Tiimari för ca 40-50 kr och pappret får du bestämma själv. Ingen aning om det blir billigare eller dyrare, men ett alternativ i alla fall.
Borde finnas på hobby affärerna!Buttericks kan även ha konfetti men om just silverhjärtan finns vet jag ej. Kan alltid ringa dit och kolla.
Bröllopsguiden har...och jag tror att de även finns på Panduro..färdiga alltså.
Kolla Tiimari och La Carterie på Sveavägen
Jysk bäddlager (av alla ställen?!) säljer små askar med hjärtan, änglar etc. i plast. De finns i guld eller silver. En hel ask kostar runt en tia (och det var massor av hjärtan i en sån). Vet inte om det är såna du är ute efter, men det är kanske värt att kolla upp. Dessa köpte jag dock i julas så sortimentet kanske är utbytt nu...