• Hofsan

    Hjälp! Porr på min weddingannouncersida!!

    Helt sjukt, andra gången det inträffar. Jag vet inte hur det ser ut för er på min sida men kan ni gå in och kolla på marskalk. Jag har typ skrivit vem som ska vara marskalk och så en bild på honom men nu när jag skulle gå in och läsa så är där bara en massa länkar och annat skit på porrsidor!?? Ser ni också det?
    hoffsan.weddingannouncer.com/

  • Svar på tråden Hjälp! Porr på min weddingannouncersida!!
  • Hofsan

    Åhh nä då var det som jag befarade! Nu vågar jag ju knappt skicka ut inbjudningarna med länken. Och de är ju redan gjorda!!

  • Ester W

    Jag kan se dem oxå och kan även se dem på min hemsida, under tärnan, helt sjukt! Kan du ta bort dem på din sida?

  • Ester W

    Hofsan, jag har tagit bort porrsidorna från min sida nu, men man vet ju inte dom kanske kommer tillbaka. Vi måste verkligen tala om detta för de webansvariga eller hur?

  • Ester W

    Nej det kanske bara är under marskalk sidan, jag valde att ha den som tärnsida och sen döpte jag om den till tärna.

  • Hofsan

    Jag skrev ett e-mail nu till dem. Får se om de svarar. F-n om 1,5 månad ska inbjudningarna ut.

  • be happy

    Hej! Min sida är lösenordskyddad ännu, och har inte Marsalk sidan... finns inga porrsidor på min iaf! Vill dock inte lägga ut adressen till den här eftersom vi inte skickat ut inbjudningarna ännu...

  • Celeste97

    Du har inte en inställning som gör att vem som helst kan gå in och redigera just de här sidorna? I så fall bör du stänga den med detsamma.
    När jag går in på din marskalksida så hittar jag en länk som heter "Add new entry" och när jag klickar på den så kan jag göra ett inlägg på sidan!

  • Karga81

    pratade med min pojkvän som är programmerare och systemvetare, han trodde att någon "hittat" ditt lösenord och postat länkarna. Han sa att du börde byta användar lösenord (gärna till ngt som INTE härleder till andra uppgifter som du lämnat, exv ditt eller din mans namn) Så borde det inte hända igen.

  • Celeste97

    Jag behövde inget lösenord, utan kunde posta mitt inlägg anonymt om jag ville (fast nu skrev jag ut mitt nick istället, som du ser).
    Det är precis som om du lagt in någon slags forum-funktion eller möjlighet att kommentera sidorna...
    Det är antagligen inte någon person som gjort de skumma inläggen på din sajt, utan det finns "robotar" som söker igenom sidor på nätet där de automatiskt kan lägga in spam/reklam. Kanske skönt att veta att det inte är någon som hackat din sida med flit?

  • tree

    hej, en lite tips bara... jag tror att sidorna för bestman och bridesmaid som de kallas innan ni har byt namn till svenksa var diskussions sidor... ni kan bara tar bort de sidorna och göra om 'from scratch'... i stället för att använda deras template sidor...

Svar på tråden Hjälp! Porr på min weddingannouncersida!!