• winterbarn

jag skall fria!

inatt kom jag på att jag vill fria till min älskling. jag vill gärna gör det på en resa, helst på en gräsmatta i solen i paris eller i snowboardbacken.

har ni några roliga och spännande förslag?

• Svar på tråden jag skall fria!
  • Ickaflicka

låter härligt!

jag tycker att frieriet ska gå i stil med personen ifråga! Det låter som att ni gillar att resa, och då tycker jag din idé är perfekt! (blev själv friad till på resa)

Skidbacken låter perfekt! Kanske kan du fixa en mysig picnic med varm choklad (för värmens skull) eller naturligt kyld champagne i en snödriva! Sen kan du ju på ett snitsigt sätt få till ett överraskningsfrieri, där du står på knä (som snowboardare ändå ofta gör)! Låter fantastiskt, jag skulle ha älskat det!

• winterbarn

åh så bra sätt! då jag sitter i backen med snowboarden! tack, fler tips?

• gustafmatilda

I backen låter hur mysigt som helst, det blir ju personligt då, för jag misstänker att ni åker en del?

Min fästis tog med mig ut på en tur på hans motorcykel på min födelsedag för 1.5 år sen. Vi åkte ner till stranden och promenerade ut på en pir, där gick han ner på knä! Efteråt hade han planerat en födelsedags/förlovnings-surprise party med våra vänner. Jättesött =)

Svar på tråden jag skall fria!