• tonårsmorsa

Ring med baguetteslipad diamant

Letar efter vigselring med en baguetteslipad diamant tvärsöver ringen. Har sett en någonstans men kan inte hitta den nu. Har för mig att det var en större diamant i mitten och sedan mindre på sidan om. Tror att det var på en sida från Danmark. Kan någon hjälpa mig att hitta något som liknar min beskrivning. Snälla!!!!!

• Svar på tråden Ring med baguetteslipad diamant
  • tonårsmorsa

Nu har jag lagt in en bild i mitt galleri som påminner om den jag söker.

• Augusti08

Det är kanske inte det du söker, men det finns en ring med enbart baguetter på rad på sancy.se. Lycka till!

• Ms Tiffany

Hedens Guld i Göteborg har exakt den du lagt in i ditt galleri:
    www.hedensguld.se/index.php&row2=a&getNext=7&produkt=

Även på Kaplans har en jättefin liknande ring:
    www.kaplans.se/kaplans/StoreArt.aspx
    Jag tror tom att det finns fler i den modellen på Kaplans, kolla i deras butik på nätet så tror jag att du kan hitta mer.
    Jättesnygga ringar i alla fall, måste jag säga!!!

• tonårsmorsa

Ms Tiffany
    Ringen i mitt galleri är från Hedens guld, men jag vill inte ha den utan söker en liknande. Den jag sett hade mindre diamanter och kostade då inte lika mycket

Någon annan som har bilder på ringar med baguetter?

• cillissa

du kan ju få AF att rita upp förslag i cad, de fick jag. Han frågade mej va ringarna fick kosta och sedan skissade han upp förslag. Bilderna blev precis som om de vore ett foto

• tonårsmorsa

cillissa:
    Jag hittade sidan som jag letat efter, tyvärr mindes jag galet och det var inte baguetter på den ringen jag sett där. Men de hade en annan som jag gillade. Har lagt in även den ringen i mitt galleri (en med tre diamanter där den i mitten är gul). Vet inte alls var jag sett ringen med baguetter. Ska kolla med Anders Fors om han kan rita olika förslag utifrån den bilden jag har. Så kan man se hur det blir både med baguetter och princesser. Annars var priset på ringen från Danmark helt ok. Får se vad jag får betala för en liknande här.

• cillissa

ja lyssna med han eller nån annan smed. En bra sajt att gå in på är oxå guldsmedsmastarna.se. AF gör sina ringar handgjorda så du kan säkert få vilken modell du vill.

Svar på tråden Ring med baguetteslipad diamant