• Anonym

Kan man färga/tona håret "där nere"?

Hej, jag hoppas verkligen detta inte anses som olämpligt på något sätt, det är absolut inte menat så!
    Jag undrar bara om någon har erfarenhet av att färga eller tona håret i de nedre regionerna? Jag skulle vilja göra det till bröllopsnatten men vill ju gärna testa innan så att det inte orsakar klåda eller utslag lagom till DEN natten!! Någon som vet bra märken eller metoder eller om det är olämpligt? Jag hade tänkt mig svart...

Tack snälla ni för svar!

• Svar på tråden Kan man färga/tona håret "där nere"?
  • Fina 7/6-2003

Kanske en pervers motfråga, men varför???

Var rädd om "den lilla" det är kanske inte bra för henne med färg/toning!!! :)

//Fina

• myrantennen

Du kan använda ögonbrynsfärgning.

• Anonym

Hej! Jag tror att du ska vara försiktig, det är ju en känslig region... Jag skulle resonera så här : hellre ett naturligt underliv i god form på bröllopsnatten än ett färgat underliv som svider och kliar. Kolla med någon gynekolog eller barnmorska tycker jag. Ögonbrynsfärg tycker jag verkar riskabelt och olika personer reagerar ju olika på olika produkter.

• Tipptopp

Är det inte farligt, att syssla med sådant i dessa regioner... Uscha, låter inte bra tycker jag, men har ingen aning.

• Citronella

Förlåt att jag fnissar men det här låter nästan som nåt ur Bridget Jones Eller fejk? Varför i hela fridens namn komma på tanken att färga håret där nere? Och till bröllopsnatten? Det kan bli som när min syster skulle överraska sin nye kille med att raka hela murran, varpå hon fick blödande, varande sår över allt där nere..
    Varför inte göra folieslingor?

• Turkey

Jag har en kompis som har gjort det. (Och NEJ det Är inte jag själv!)
    Hon använde vanlig hårtoning som man kan köpa på ICA. Men var försiktig, man är som sagt känslig därnere...

• Correlina

Amelia hade en artikel om det för ett eller två år sedan. Kommer ihåg det för det startade livliga diskussioner på jobbet... Blev nog ganska omdiskuterat överhuvudtaget om jag minns rätt. Skicka iväg ett mail till dem (gå ill amelia.se) så kanske du kan få svar där!

• anna .L

Jättespännande diskussion, men jag måste få fråga varför?
    Är inte nya läckra underkläder nog?
    kram anna

• Anonym

Oj oj, vilka idéer folk får! Jag förstår att om du tar illa upp när du egentligen bara ville ha svar på din fråga. Men min fråga blir, hur tråkigt är ert förhållande när du måste ta till så drastiska metoder för att göra något??? Hade jag gjort något sådant hade min man nog skrattat!

Svar på tråden Kan man färga/tona håret "där nere"?