• LOOM

Kaprifol

Vi vill gärna ha en kaprifol som symbol i våra inbjudningskort, placeringskort, vigselprogram, festprogram m m... Tyvärr kan vi inte hitta någon fin tecknad kaprifol. Är det någon som har sett något färdigt kort med kaprifol eller har något annat tips på var man kan hitta en fin tecknad kaprifol?

har någon sett kaprifol i tygblommor?

Tack för hjälpen!

• Svar på tråden Kaprifol
  • FredOchSara

Du har kanske redan tittat, men jag googlade på Kaprifol under "bilder" på google och hittade en massa. Inte många tecknade dock...

images.google.se/images&q=Kaprifol&gbv=2

• LOOM

Tack, men har redan tittat där Det är ju tyvärr inte så många tecknade och de som finns är inte så fina... Vi vill kunna lägga blomman längst upp i hörnet på alla trycksaker och det ska se ut som om den vore gjord för just det ändamålet

• rocketqueen

Kan ni ta ett foto och kalkera utifrån det eller teckna själva?

• Akvavit

Du kan även googla på Honeysuckle som den heter på engelska eller Lonicera caprifolium som är dess latinska namn.

• LOOM

Jag är tyvärr superdålig på att rita själv, kan på sin höjd bli en streckgubbe

Det bästa hade ju varit att hitta ett färdigt kort med en kaprifol...

har även letat på engelska. Hittat en fin men det sa inte riktigt klick (finns i mitt album).

• september2008

jag har gjort om en bild. om du inboxa mig din mail så skickar jag bilden

• LOOM

September2008: Va kul! Skickar genast mail!

• september2008

du har mail

LOOM skrev 2007-11-30 09:59:41 följande:
    September2008: Va kul! Skickar genast mail!
  • LOOM

Jag har hittat Kaprifolen med stort K!!! september2008 hjälpte mig! Denna blir det www.honeysuckle.co.nz/ fast vi kommer ändra färgen till ljust rosa eller ljust blått för att det ska passa med de övriga färgerna vi ska ha (som inte är bestämt än).

TACK!!!!!!!!!

Svar på tråden Kaprifol