• Snökristall8

Decemberförlovning i Köpenhamn

Hej!

Har nu precis registrerat mig och jag är en av dem som ska förlova mig i december, bara en och en halv vecka kvar!!!

Vi har planerat det mesta tillsammans, men det hade varit roligt att göra någonting för att ändå överraska honom. Jag brukar vara ganska klurig, men just nu kommer jag inte på vad det skulle vara.

Vi är inte helt färdigfunderade än, men detta är lite av det som vi tänkt oss:

Direkt på morgonen funderar vi på att bege oss in till Malmö för att äta frukost på Hotell Kramer.
    Därefter blir det till att ta tåget över till Köpenhamn för lite julshopping!
    Själva förlovningen blir inne på Tivoli, vart när och hur har vi inte bestämt - någon som har förslag???
    Meningen var från början att vi skulle äta inne på Tivoli, men det är inte säkert det heller eftersom de mestadels har julbord där just nu!

Är det någon som vet om man kan gå in och ut på dagsbiljetten på Tivoli?

Kram

• Svar på tråden Decemberförlovning i Köpenhamn
  • miss u

GRATTIS GRATTIS!

Här har du en som också ska förlova sig i december. Vi är visst ett gäng. Vår förlovning kommer ske på en Finlandsbåt (kanske inte det mest romantiska stället, jag vet). Vi har bestämt tillsammans att det ska ske där, men inte var och exakt när. Skulle också vilja hitta på nån överraskning, men vet inte vad. Det enda jag kommit på är att beställa in champagne till hytten. Just ja, det måste jag ju kanske beställa snart! På fredag är det två veckor kvar tills det är dags. :)

Blev visst inga svar alls på nån av dina frågor. Ville mest säga att du inte är ensam.

• Snökristall8

KUL och GRATTIS till dig också!
    Ja det är nog läge att beställa den där champangen. Jag hade också kunnat tänka mig en kryssning - lite mysigt och han kan ju inte springa ifrån dig i alla fall...ler..
    Vi har valt TIVOLI för att vi gillar julen och alla dessa lampor, marshaller och hela stämningen.
    Som sagt vet vi inte hur och när!!!
    Har beställt bord till frukostbuffén på morgonen i alla fall!

Vi får väl försöka komma på lite överraskningar...

• miss u

Sambon älskar julen så det hade nog varit underbart att förlova sig på Tivoli. Dessvärre bor vi alldeles för långt bort för att det ska bli av. Är tillräckligt jobbigt att smussla med att vi ska förlova oss på kryssningen.

Vi har kommit överens om att inte köpa några presenter. Ringarna och varandra känns tillräckligt, så jag får nog nöja mig med champagnen faktiskt.

Du skulle ju kunna prata med hotellpersonalen så att dom fixar nåt när ni äter frukost. Vet inte vad, spånar mest nu...

Svar på tråden Decemberförlovning i Köpenhamn