• MalinHj

Kan man ha svarta inbjudningskort???

Vi ska ha ett väldigt litet bröllop, gifter oss i stadshuset..... Mannen vill inte ha en stor o lång ceremoni, han vill bara säga ja!

Vi ska gifta oss i samband med hans 40års dag, och slå ihop festerna......

Tänkte göra ett svart kort med silverhjärtan, och silvertext..... Men jag vet inte, känns de lite dystert??? Jag vill ha ett stilrent lugnt kort!

Vad tycker ni? Kan man ha en svart stomme i kortet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 10:28
    De blev svarta...... Med silver detaljer!!
    Bilder finns i mitt galleri!

• Svar på tråden Kan man ha svarta inbjudningskort???
  • Samos07

Personligen tycker jag att det låter skitläckert!! Jag tänkte inte ens på den möjligheten, men det beror ju inte på att det är ngt fel på färgen svart utan att jag inte tänkte tillräckligt "outside the box"

• AnnaochHenrik

Vi ska ha svarta, så det hoppas jag verkligen att man kan
    Våra kommer vara svarta med inslag av rött och vitt, stilrent snarare än dystert tcker jag!

• Qozze

Självklart kan du ha det, det är ju jättesnyggt! Kolla in mitt galleri för ett exempel...

• BeachBride

Absolut!! Jag har skrivit julkort/meddelande om vigsel på svarta kort med guldstämpel som hjärtan. och skrivit med guldpenna.

• Fröken Chockrosa

Jag tror det kommer bli jättesnyggt och stilrent, dessutom kommer man att minnas era ovanliga inbjudningar! Jag gillar när man vågar gå ifrån allt pastelligt och vågar välja något annat!

• Diamonds are a girls best friend

Vi tittade runt och när vi fann svarta kort på panduro var det en självklarhet, otroligt snyggt, stilrent och som ovan sagt något man minns. Så kör på svart, blir jätte lyckat tro mig!

• MalinHj

Har lagt upp mina kort i mitt galleri!

• AnnaochHenrik

MalinHj: Skitsnygga kort, verkligen!
    Undrar om jag kan få tummen ur och ta kort på våra också...

• Virvel

Just nu är det jätteinne med svart och vitt på bröllop. Inbjudningar, dukning m,m. Kör på svarta kort. Själva har vi vitt, svart och silver i våra.

• Virvel

Såg inte bilden inna jag skrev förra inlägget. Kanonsnygga kort.

MalinHj skrev 2007-12-11 15:26:10 följande:
    Har lagt upp mina kort i mitt galleri!
Svar på tråden Kan man ha svarta inbjudningskort???