• camill­amicha­el
    Äldre 27 Nov 14:45
    3064 visningar
    12 svar
    12
    3064

    ny här:-)

    ja jag vet inte var jag ska skriva...men är helt ny på sidan har varit förlovad i två dagar planeras bröllop eller vi ska börja har tänkt att gifta oss nästa år....

  • Svar på tråden ny här:-)
  • FredOc­hSara
    Äldre 27 Nov 14:49
    #1

    grattis!! o välkommen! :)

  • Brud 080823
    Äldre 27 Nov 14:54
    #2

    Välkommen! Har ni bestämt när?

  • SSM
    Äldre 27 Nov 15:07
    #3

    Kul att du har hittat hit! Det finns en massa bra tips att hämta här oavsätt vilken typ av bröllop man vill ha. Grattis till förlovningen också!

  • jenba
    Äldre 27 Nov 15:13
    #4

    grattis grattis och välkommen hit! du kommer tillbringa mycket tid här fram över. det har jag gjort och vi har inte bestämt datum än...

    hur går det för er???

  • Mitzie­moe
    Äldre 27 Nov 15:17
    #5

    Grattis och välkommen hit!!!

  • Blomst­erbrud
    Äldre 27 Nov 15:43
    #6

    Grattis och välkommen hit.
    Hoppas du finner dig tillrätta...

  • camill­amicha­el
    Äldre 27 Nov 17:14
    #7

    tack
    nja vi har väl inte bestämt något datum men funderar på midsommar

  • tågjän­tan
    Äldre 27 Nov 17:49
    #8

    camillamichael
    Grattis och välkommen! =)
    Tänk bara på att midsommar är en stor helg. När ni senare vill fira er bröllopsdag/ar krockar det med andra midsommarfiranden. Visserligen är inte midsommar på samma datum varje år, men finns ändå där varje år.
    Annars är det ju en fin årstid och allting.
    Lycka till!

  • FredOc­hSara
    Äldre 27 Nov 17:57
    #9

    + att det kan va svårt att hitta kyrka och ev. festlokal om det nu är kyrkligt bröllop som är planen..

    Mitt råd är att boka nu..iaf prel.boka

  • camill­amicha­el
    Äldre 27 Nov 18:16
    #10

    ja kyrkligt kommer det bli...oki hade inte tänkt så långt att det faktist krockar ska prata me sambon

  • FredOc­hSara
    Äldre 27 Nov 19:09
    #11

    Det behöver inte vara negativt att det krockar...Tänk va mysigt att få gå på bröllopsfest på midsommar!
    Men om ni bestämmer er för det datumet kan det vara en bra idé att skicka ut inbjudningarna extremt tidigt...Kanske istället för julkort?

  • Bellan­ote
    Äldre 27 Nov 19:41
    #12

    vi gifter oss helgen efter midsommar i och med att en del folk har traditioner de vill hålla som de har gjort år efter år . så vi tar helgen efter. men kolla med kyrkan direkt vi bokade up kyrkan redan i juli och då fick vi inte den första tiden vi ville ha för det var redan bokat.

Svar på tråden ny här:-)