Bra frisör i Örebro?
Jag letar efter en bra frisör i Örebro som har hyfsat bra priser, jag verkar inte hitta annat än priser på 2500:- och det tycker jag låter mycket... Har ni några förslag?
Jag letar efter en bra frisör i Örebro som har hyfsat bra priser, jag verkar inte hitta annat än priser på 2500:- och det tycker jag låter mycket... Har ni några förslag?
Mitt problem är inte att det kostar utan att hitta någon som KAN i juli.. *suckar*
Vaddå, är det redan fullbokat?? När gifter du dig?
Nej det är inte fullbokat, 19 juli, men det är ingen som jobbar, alla har semester. Verkar inte som om de är intresserade av att jobba något.. *suckar*
Ok, hoppas de inte gått på semester när jag gifter mig den 28 juni... Du har inget konkret bra förslag på frisör?
Oj, jag har ringt så många, Folks, Ragnar, Louise H bla.
Vad tar de på ett ungefär i pris då? Jag har ringt ett par stycken och de gjorde inte ens bröllopsuppsättningar :(
Jag har precis bokat på salong kaf. De är jättetrevliga och brukar göra visningar och sånt. De tar 2800 för hår och smink.
Sminkar de med I.D?
Salong kaf? Tror inte det, men man kan ju alltid ringa och fråga
Jag ska göra mitt hår hos salong Coquette, 595kr/tim ca 3 tim skulle det ta sa hon.
Har varit runt på flera ställen men när jag kom dit så kändes det bara rätt. Fick jättebra kontakt på en gång, och jag kände att det var viktigast. Jag ger ju henne ett stort förtroende.
Hoppas du hittar rätt, men jag kan rekomendera dig att höra efter med Sandra på salong C
Simsan78:
Det låter ju jättebra, vart ligger det? Är det även sminkning i det priset?
Pratade med Sandra på Coquette igår, hon var bortrest just den dagen jag skulle gifta mig, kom hem dan därpå :(