• Fröken Figo

i askarna?

Vad lägger ni i askarna till gästerna? De där små favours eller vad de kallas.

Det enda jag kommit på är: chokladpraliner och en lott! Lottdragning under middagen (lite spänningsfaktor)

vad mer kan man lägga?? inte drinkbiljetter eftersom vi har fri bar...

just nu står det still.

• Svar på tråden i askarna?
  • Nemo nisi mors

Vi hade marknadskarameller. Tivolikonfekt och nougat. Tyckte det var roligt för dels att vi vet att det inte är jätte lätt att få tag på vilken dag som helst och, dels för att vi vet vi att alla i vår släkt älskar marknadskarameller.

• Ernhake

Jag har gjort smycken till alla de kvinnliga deltagarna, alla får var sin personligt designad grej, t ex halsband, örhängen, armband osv. Männen är jag inte helt hundra på än vad de ska få. Hittade jättesöta kaffemått som det stog measures of love på.. men jag vet inte, några tips?

• Lina_K

Vi ska lägga koffeta (tror jag det stavas), det är grekisk konfekt. Vita vackra kanderade mandlar.

• Fröken Figo

Te är en bra idé! Jag älskar lyxigt te själv och har en massa hemma... krux att få in lösteet i små påsar men det ska nog gå.

Ernhake: vad kul att du tillverkar smycken till damerna! det var en jättefin gest verkligen. hade jag kunnat det hade det varit ett alternativ men nu går inte det.

Kommer nån på några praktiska saker man kan ge bort som folk får användning för? Små, så de passar i asken... hm...

Svar på tråden i askarna?