Hur ska jag göra med förlovningen?
Min kille nämde för mig för ca 8 månader sedan att han funderade på förlovning/frieri. Jag blev naturligtvis jätteglad och tänkte att han skulle fria några månader senare. Han har inte gjort detta ännu. Jag har gått och blivit otålig och till och med irriterad för att han ej gör det. Problemet är att han sagt att han vill fria, annars så hade jag velat göra det. Men nu så blir det liksom galet. Jag vet inte varför jag är så rastlös på att han ska fria, vi kommer ju ändå vara med varandra resten av livet så då ska det väl inte spela någon roll NÄR man förlovar sig och gifter sig. Jag är bara så kär och vill böjra planera osv. Kanske typiskt tjejigt! Har lyckats förstöra stämningen lite då jag "tjatat" lite på honom om när det blir och så. Hade lovat mig själv att försöka hålla mig..men det har kommit upp ett par gånger. Så till min egentliga fråga..ska jag fria till honom? Jag har en massa romantiska planer i huvudet om hur jag kan överraska honom, tror ej att han ens funderar över det. Eller blir det kansigt nu när det naturliga rollen har legat på honom?