Blir så frustrerad..
Jag är tillsammans med en kille som inte haft något seriöst förhållande förr. Därför är han så klumpig emellanåt..
Som idag, så ska han iväg på ett ärende med sina föräldrar och han visste att jag ville följa med. Ändå bestämmer han en tid då jag ännu inte slutat mitt jobb. Jag blir irriterad på honom och han säger "oj jag tänkte inte på att du ville med.".. Sen säger han att han vill ha mig med, men jag känner mig så jäkla dum om de ska ändra tid kanske 40 min för att jag ska kunna hänga med...
Sen när man diskuterar det med honom, så står han mest tyst eller så vänder han bort huvudet och tittar på tv:n och är mer inne i den eftersom det var sport där...
Imorgon ska han också till sina föräldrar på ett annat ärende, med sin pappa. Jag behöver i och för sig plugga lite, men får ingen ro hemma. Skulle därför antingen vilja sitta hos honom och göra det eller hos hans föräldrar, men det känns så dumt. Han bor inneboende och jag känner det som jag klampar in på någons revir när jag är där själv och jag känner inte hans föräldrar så väl så att jag kan vara hemma hos dem utan min pojkvän...
Jag känner det som att vi aldrig gör något.. Han är borta mycket i jobbet, och nu går hela helgen åt till hans ärenden hos sina föräldrar.. Vi gör aldrig något extra utan sitter mest hemma och kollar på tv....
Vad ska jag göra?? Vi flyttar dessutom ihop i februari..