• älskarlivet

Blir så frustrerad..

Jag är tillsammans med en kille som inte haft något seriöst förhållande förr. Därför är han så klumpig emellanåt..

Som idag, så ska han iväg på ett ärende med sina föräldrar och han visste att jag ville följa med. Ändå bestämmer han en tid då jag ännu inte slutat mitt jobb. Jag blir irriterad på honom och han säger "oj jag tänkte inte på att du ville med.".. Sen säger han att han vill ha mig med, men jag känner mig så jäkla dum om de ska ändra tid kanske 40 min för att jag ska kunna hänga med...

Sen när man diskuterar det med honom, så står han mest tyst eller så vänder han bort huvudet och tittar på tv:n och är mer inne i den eftersom det var sport där...

Imorgon ska han också till sina föräldrar på ett annat ärende, med sin pappa. Jag behöver i och för sig plugga lite, men får ingen ro hemma. Skulle därför antingen vilja sitta hos honom och göra det eller hos hans föräldrar, men det känns så dumt. Han bor inneboende och jag känner det som jag klampar in på någons revir när jag är där själv och jag känner inte hans föräldrar så väl så att jag kan vara hemma hos dem utan min pojkvän...

Jag känner det som att vi aldrig gör något.. Han är borta mycket i jobbet, och nu går hela helgen åt till hans ärenden hos sina föräldrar.. Vi gör aldrig något extra utan sitter mest hemma och kollar på tv....

Vad ska jag göra?? Vi flyttar dessutom ihop i februari..

• Svar på tråden Blir så frustrerad..
  • Liinda_e

jag vet inte vad du ska göra,kanske känns det bättre när ni flyttat ihop...

därimot tycker jag baserat utifrån ditt inlägg att det låter som om du vill att han ska läsa dina tankar,när han inte gör det utan kör på själv eftersom du inte sagt ngt så blir du arg...
    varför känner du på det viset?
    om han visste att du inte vilje följa med gjorde han väll rätt som planerade in det när du ändå var på jobbet?

• Ickaflicka

Vem som har rätt eller fel vet inte jag, men ni kan inte flytta ihop innan ni löst dessa kommunikationsproblem, det kommer bara att sluta illa!

• älskarlivet

liinda_e: Han visste att jag ville följa med!

ickaflicka: Vi har redan fått lägenhet så vi kommer flytta om 2 månader.. Han har inte haft något förhållande förr så han vet inte alltid hur han ska vara..

• snofsan

Kan du inte bara stänga av tv:n å säga rakt ut att _vi_måste_prata!

och så kan du förklara hur du känner dej ja menar verkligen förklara din känslor, så kanske han förstår.. elle ja så kanske något går in i huvudet på honom?

• älskarlivet

snofsan: Han säger att han förstår och att han ska försöka tänka på det.. Och det verkar som det går in i hans huvud.. Just nu har vi umgåtts väldigt mycket också och känner nu att vi behöver ltie egentid också..

• snofsan

men hur länge har ni varit ihop?

• älskarlivet

4 månader men känt varandra betydligt längre tid...

Svar på tråden Blir så frustrerad..