• lilltjejan

Kärlek??

jooo tänkte bara kolla...

varför hänger ni här å planerar bröllop igentligen?

Är det kärleken som satt er i denna situation eller vill ni bara spendera massa pengar på en å samma dag (en del vill ju inte änns det) å leva i princess fantasin för en dag...

Älskar du din man/kvinna å hur mycket??

sorry men ja va bara tvungen..... :-P

• Svar på tråden Kärlek??
  • MissLovely

Princess fantasiiiii helt klart ...

(Häng på den andra tråden me )

• johansdotter

Jag gör det bara för att få sätta sprätt på så myyyyycket pengar som möjligt!
    Min m2b? Han fick bara inget bättre...

*ASG*

• lilltjejan

såå kan d gå när man gör flera saker samtidigt...

Liinda_e skrev 2007-11-15 18:40:29 följande:
    haha! jag han först!
  • MissLovely
    johansdotter skrev 2007-11-15 18:40:10 följande:
    Jag gör det bara för att få sätta sprätt på så myyyyycket pengar som möjligt!Min m2b? Han fick bara inget bättre...*ASG*
    Hahahaha.. Man känner av kärleken enda hit
  • novemberhelene

Hörni, eftersom jag nu blev så inspirerad av era extravaganta slösa.pengar-bröllop där allt ska vara matchat in i minsta detalj undrar jag nu (och jag vill veta era ÄRLIGA åsikter, jag kan ta kritik): Ska jag ha vitt eller blått vallmofrö på kuvertbröden om tärnans klänning går i grönt och det kommer att vara mörkt utanför fönsterna?

• johansdotter

MEN!!!
    Det förstår du väll???
    Du MÅSTE ha gröna frön på....gärna luddiga för att passa in den mjuka glada atmosfären....

• lilltjejan

jooo ja tängte så här.... han lagar såååå god mat så om jag gör slut på alla hans pengar å sätta han i massa skulder så vill ingen annan ha honom sen så då stannar han kvar å lagar mat åt mig!

å då är ju ett bröllop en super idé för att göra av me pengar...

Svar på tråden Kärlek??