• Emblis79

Brides Night

Vet ej om jag får lov att skriva om kvällen eller om jag nu kommer att bli avstängd?
    Hoppas inte på det!

Det börjar i alla fall att nalkas till den stora kvällen som jag har längtat efter, Brides Night på ett vackert slott en bit från Göteborg.

Jag skall gå med min vän Sara och vi är fundersamma över dresscoden för kvällen.

Någon mer här i från som skall gå?
    Hur uppklädd tror ni att man skall vara?

• Svar på tråden Brides Night
  • Nikajo

Låter spännande! Vad är detta för tillställning? Får vem som helst gå, eller speciella inbjudna?

• Emblis79

Det är en lite annorlunda bröllopsmässa som kommer att hållas på ett slott som börjar på H (lite utanför Gbg!). Vet nämligen inte om det anses som reklam om jag nämner det här. Namnet på slottet slutar på näs.

Tillställningen är i morgon kväll och är upplaggt på ett lite mer glamoröst sätt.

Är du intresserad så skriv i min gästbok
    (Jag har inget med kvällen att göra men jag har den information som jag har tagit del av att dela med mig av om någon är intresserad!)

Mvh Embla

• charmed

åååååh,emblis
    nu balaserar du en myycket skör tråd angående reklam nu när det är så himla hysteriskt om det där
    men jag tror du klarar dig fint fint

jag fick mail ju om den där kvällen och jag hade såååå gärna velat gått men jag bor ju i sthlm

• Lajsan

Ja gick och funderade på om jag skulle gå men det blev tyvärr inte så lova att berätta hur det var!

Svar på tråden Brides Night