• Top secret bride

Tips på butiker i Stockholm? Ska köpa "vanlig" klänning till mitt bröllop.

Hej!
    Hoppas få lite tips på bra butiker i Stockholm. Ska dit i helgen för att köpa klänning till vårt bröllop.
    Eftersom vi har ett lite enklare bröllop tänkte jag köpa en vanlig, fin festklänning. Alltså inte en långklänning utan mer en coctailklänning eller liknande (inte på H&M, Lindex eller KappAhl, dock). Den ska gå att använda åtminstone en gång till på någon fest.
    Det enda jag har planerat är att gå till Åhléns City där det finns lite alla möjliga märken. Och så NK.

Men nu får ni gärna tipsa mig om någon bra boutique eller något bra märke.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Tips på butiker i Stockholm? Ska köpa "vanlig" klänning till mitt bröllop.
  • Top secret bride

Puffar upp min fråga lite!

• Lilla My

På pub har de rätt mycket olika märken och även en del second hand. Dit jag jag rekomendera alla! Annars beror det på vilken typ av kläder du gillar...

• Rödaanna

Testa Zara - de har fina klänningar där!

• Top secret bride

PUB, second hand och Zara - låter som att jag kommer ha lite att göra

Någon som kan tipsa om någon lite boutiqe eller liknande?
    Och förresten, var hittar jag fina underkläder?

• tree

kollar i SOUK... samma ställa som gamla Debenhams... Oasis och Warehouse därinne brukar har fina coctail klänningar

• decembernatt

På Söder (kanske lite långt att ta sig om du ska shoppa loss i city) finns en bra butik som heter Sara Clausin, se på sajten www.saraclausin.com/. Där fick jag jättebra hjälp!

"Maria Westerlind" på Drottninggatan har också fina klänningar. www.mariawesterlind.com/

• Top secret bride

Tack tjejer! Det blir en heldag så vi tar ett stooort varv runt sta'n!

• hannis83

topshop!

finns i gallerian och på souk (drottninggatan)

• decembernatt

Hur gick shoppingen?? =)

• Top secret bride

Kalas!

Hittade en klänning på Zara, en på H&M (!) och en på en second hand-butik. Så nu svassar jag omkring här hemma och känner mig för! Ska titta på skor och sjal i morgon.
    Min sambo är såå fin i sin kostym och vi hittade en cool skjorta och snygg slips idag på lunchen. Och så beställde jag en liten brudbukett också.
    Nu längtar vi till nästa lördag, för då smäller det!

Svar på tråden Tips på butiker i Stockholm? Ska köpa "vanlig" klänning till mitt bröllop.