• lillaj

Fotograf Örebro

Funderar på Sofia Ölund i ÖRebro men sen finns ju Va fint foto och Wasa som jag också hört bra om. Vilka har ni som bor i Örebroområdet tänkt anlita för fotografering. Ska ni göra en secret box oxå? Det ska jag och överraska sambon och min blivande med.

Erfarenheten? Tyckte hon hadfe bra pris för fotografering från vigsel och kyrka fram till brudskål för 6995 och vi tänkte önska oss bidrag till bröllopsresa och förevigandet av vigsel och bröllop i present.

• Svar på tråden Fotograf Örebro
  • Waersta

Jag ska göra secret bos hos Va fint foto.

• kärleksbacillen

Jag tog mina morgongåvebilder hos Sofia Ölund! Men tyvärr var hon upptagen när vi skulle gifta oss. Annars hade jag lätt anlitat henne! Är supernöjd med bilderna och hennes bemötande.

• Wolfi

Vi ska gifta oss i början av nästa år och har anlitat Sofia Ölund. Vi blev jätteglada att hon var ledig när vi skulle gifta oss för vi har kompisar som anlitade henne på deras bröllop och de var supernöjda!
    Bilderna blev toppen och hon var jättetevlig och proffessionell!
    Kolla hennes hemsida(www.sofiaolund.se).
    Bilderna är bara sååå bra, eller hur? Go 2008!!!

• Gullan79

Jag vill även här rekomendera Sofia Ölund!!
    Hon är toppen på alla vis.. Professionell, lyhörd, har många bra ideèr, supertrevlig, naturlig i sitt sätt att vara och kan få den mest nervösa att bli avslappnad.
    Vi hade henne både som bröllopsfotgraf, och jag anlita henne till mina morgongåvebilder. Jättenöjda är vi, och bra pris har hon med!

Sen har jag bara erfarenhet utav Atelje Wasa. Var där och tog lite roliga kort på min möhippa. De var också himla trevliga! Men det var trista kort och fotografen hade inga ideèr direkt. Och sen gillar jag inte att ta foto i en studio.. Men detta är som sagt mina åsikter, och det är verkligen en smaksak vad man är ute efter!!

• ramdamduri

Jag har gjort secret box fotografering som blev precis så spännande smakfullt som jag ville hos fotograf Dan Lindberg, jag kan varmt rekommendera honom. dessutom tog han så otroligt fina bilder på vårt bröllop att jag blev överraskad.

Svar på tråden Fotograf Örebro