• stintan80

14 feb-09

Hej, då vi kommer att få en bebis Juli-08 så får vi vänta med bröllop till-09, och funderade på på 14 feb, alla hjärtans dag,det är en lördag.... är det för tråkigt tycker ni?
    Det är så mkt datum ändå att hålla reda på,dotter fyller 11 feb, vi förlovade oss 11 april.... 14 feb blir ju lätt att komma ihåg,och man kan fira det lite mer romantiskt?

• Svar på tråden 14 feb-09
  • Kakan Mascha

Hej!
    Tycker det är en strålande idé, då jag och m2b kommer gifta oss den dagen också! Vi brukar faktiskt inte fira Alla Hjärtans Dag alls, utan tycker att det är ett kommersiellt jippo. Så då passar det ju bra att ha den dagen som en bröllopsdag istället!
    Och ja, ett datum mindre att hålla koll på. Fast mest för honom!

• fru Trul

Jag å min m2b kommer gifta oss på Alla hjärtans dag 2008 i Indien, å på våran ettårsdag kommer vi att förnya löftena med en enklare cermoni å ha en brakfest för släkt å vänner. Passar ju perfekt eftersom det infaller en lördag

Lite kul oxå för på sätt å vis planerar jag två väldigt olika bröllop, ett hemligt på en sandstrand å ett vinterbröllop med en hejdundrande fest.

• Sesson

Mysigt med andra vinterbröllop! :) Våran dag är 21.2.2009, med vigsel ute på isen och sen middag på restaurang bland renfällar. :) Hur har ni funderat med kappa/jacka??

Svar på tråden 14 feb-09