• Epet

    om sju dagar byter jag efternamn *nervös*

    7 dagar kvar sen kommer vi bli man och hustru åh det känns så overkligt spännande åhhh.. Jobbigt att hålla det hemligt bara vi ska skicka sms till alla vi känner direkt efter vigseln och be dem kolla in familjesajten.se sen stänger vi av mobilerna..

    7 dagar kvar åhh

  • Svar på tråden om sju dagar byter jag efternamn *nervös*
  • BlivandeFruJohansson

    Grattis i förskott! Hoppas ni får en jätte bra dag!

  • Epet

    Tack så hemskt mycket för gratulationerna nog blir den speciell alltid vi vigs i ett oceaninspirerat rum sen ska vi gå på metalkonsert

  • Epet

    Tack för alla gratulationer självklart ska jag berätta sen och sätta in bilder men vi vill som sagt vara hemliga tills dess. 6 Dagar kvar..

  • Epet

    Ändrade planer angående hur vi ska berätta. Till våra blvande svärmödrar skickar vi varsin bok med världens bästa svärmor som titel. Men hur ska vi göra med resten sätta in i tidningen är ingen idé då alla är utspridda över vårt avlånga land.

  • Höstbrud 2008

    Ni kanske kan göra typ som ni tänkte från början, men att ni tar kort med mobilen ( om möjligt) efter vigseln på er båda och skickar MMS till folk?
    Grattis också i förskott!

  • Epet

    Höstbrud 2008 jättebra idé den tanken hade vi med problemet är bara att folk i våra familjer är så otekniska så den enda som skulle fatta hur man öppnade ett sådant är min storebror *suck* allt med datorer och mms är uteslutet

Svar på tråden om sju dagar byter jag efternamn *nervös*