• Desperat

Billig lokal centralt, el Västerhaninge. Bara lokal, ej mat!

Hej!
    Vi söker en lokal, där vi kan ta med egen mat och dryck, antingen i väster haninge området eller i city/söder. Bra priser!
    Tack!

• Svar på tråden Billig lokal centralt, el Västerhaninge. Bara lokal, ej mat!
  • kaktus

Du kan hyra mittpunkten ligger bakom Ica Toppen i Västerhaninge, Vi ska vara där på våran bröllopsfest den 19 Juli Yippi jag längtar.

• midnight

Jag har precis tittat och bokat Långholmens folkhögskola. Kan ta med egen mat och dryck, finns kök (stor skolköks kyl)och till och med ismaskin!! Passar super för sommarbröllop. Den ligger på Långholmen (Söder) Pris 8500:- Livemusik ska vara tyst 01.00 dock får man vara kvar längre. Får ha lokal till 12 dagen efter. De städar golv och toaletter endast, men man gifter sig bara en gång så jag tänkte nog hyra någon halvkompis för resten av städningen !!? De finns på hemsida.

• LillanP

V-Haninge bygdegård kostar 1850 kr. Matsalen där tar 100 personer. Dom har haft 110 sittande som mest, tror jag. Vi ska va där på vårt bröllop i sommar.

• cybbeko

om det inte är sittandes, hur många får det plats då?

• AnnaN

Vi har kollat på Västerhaninge bygdegård...
    Fin lokal, och han som har den har även en cateringfirma, som är jättebillig... han ställer även med personal och bar om det önskas... vi har fått jättebra service där!

• maxan

Västerhaningen bygdegård, är det ngn som har ngt telnr dit?? finns det ngn hemsida??

Svar på tråden Billig lokal centralt, el Västerhaninge. Bara lokal, ej mat!