• snö vit

hjääääälp!!!! fort!!!!!!!

Imorgon ska jag på bröllop & dop. Det kommer att vara en vigsel i all enkelhet med buffe & de kommer bjuda på sprit & godis till ungarna.

Nu undrar jag om någon har något bra, inte för dyrt förslag på bröllopspresent. Vi har köpt två ljushängare för 69:- stycket & för paret som är med på DEN presenten är det nog. Själva känner jag & sambon att det är för lite delvis för att de står oss nära som vänner.

Hon är frisör, han är cykelreparatör, de har svart som gemensam nämnare. Vad ska vi köpa till???

Tack på förhand!

Veronic@

Kommer puffa massor detta kommande dygn =O)

• Svar på tråden hjääääälp!!!! fort!!!!!!!
  • Nygifta07

Upplevelser är alltid uppskattade bröllopspresenter. Ett presentkort på en restaurang kanske eller ost&vin provning.
    Behöver inte kosta väldigt mycket.

• Waersta

"de kommer bjuda på sprit & godis till ungarna."

Härligt, då somnar ungarna tidigt!!

• Ankan80

Köp en flaska champagne.
    Finns en för ca 160 kr på systemet som är kanon!

• snö vit

Hahaha, ja visst är det bra!!! Mina kids är 4 & 6 så de kommer ha kanonkul hehehe.

Fy vad illa man skriver ibland, skulle kanske passa bland dessa "vad var det doktorn sa..."

//Veronic@

Waersta skrev 2007-10-26 13:36:32 följande:
    "de kommer bjuda på sprit & godis till ungarna."Härligt, då somnar ungarna tidigt!!
  • EvelinaK

Eftersom du redan köpte en present så kan du väl ge typ en upplevelse.. kanske att ni passa barnen en helg.. eller att ni fyra ska åka i väg o äta. Eller bjud hem dem på tre rätt..

Ge typ ett kuvert som det kan stå; "det lilla extra"

Har man barn uppskattar man att de blir passade...
    Musikalbiljetter eller showbiljetter så kan ni alla fyra åka iväg men ni har köpt biljetterna men de få betala hotell själva!!

Eller gör ett album med massa kort på dem! Det är uppskattat...
    Lycka till!

• pyret85

hej!
    jag var nyligen på dop & köpte ett halsband med månadsten till dop-barnet. sen fick dom andra olika halsband, barnböcker, talrik+glas med motiv, pengar & sen kan man ju alltid starta ett konto, & lägga in lite pengar, i barnets namn!

hoppas du hittar nåt bra!

• snö vit

Tack pyret! Doppresenten är klar, det blir en personlig bok med hans namn & en jättefin namnskylt till dörren, det var bröllopspresenten jag var ute efter men jag tror vi gör som någon sa här, vi köper presentkort på en middag & sedan lägger vi till att vi sitter barnvakt under den kvällen. Kan det vara ok?

Veronic@

• Tuss78

sprit till ungarna, hysteriskt kul!

• Fresa78

Presentkort på middag och sedan sitta barnvakt så de kan mysa själva låter ju jättebra! Skulle jag nog valt!

Svar på tråden hjääääälp!!!! fort!!!!!!!