• Tooticki

Pärlstring

Hej alla brudar!

Jag funderar på att skaffa ett par pärlstring till bröllopsnatten! Någon som har använt sådana någon gång? När jag kollat runt så finns det ett märke, BRACLI, som har exklusiva, snygga pärlstring men de är i One Size, vågar jag köpa ett par trosor för 700 kr som passar S-XL när jag själv är en S? Funkar det verkligen? Sen har jag hittat en annan variant som finns i olika storlekar men då kostar de 99 kr. Hmm, någon som har erfarenhet och kan hjälpa mig?
    Tacksam för all jälp!

• Svar på tråden Pärlstring
  • Tittij

Jag har köpt ett par Bracli, och har S på trosor.
    De är jättefina, men tråden pärlorna är trädda på har lossnat på mina, men det går säkert att fixa enkelt.

Tänk dock på att de inte täcker fram..De är väldigt högt skurna, så mufflan kikar fram lite

• Tooticki

Köpte du dem i butik eller på nätet? Dubbel eller enkel pärlrad? Tyckte din man om dem? Hur länge höll de innan de gick sönder? Kan du inte reklamera dem?

• Tittij

Jag köpte dem i butik i Stockholm. Enkel pärlrad.
    Jag vt inte riktigt hur de gick sönder... Jag använde dem ett par gånger och la sen ner dem i den fina ask jag fick till dem. När jag ett halvår senare tog upp dem såg jag att tråden släppt lite. DEet går dock säkert att fixa till enkelt.

Sambon älskar dem..

• krian87

är det någon som har bild på en? låter intressant men han ingen aning om vad det är eller hur det ser ut??

• Tooticki

Tittij, tack för dina svar. Då tar jag nog och införskaffar sådana tll bröllopsnatten!

krian87:
    Här kan du se dem!

sallyochsara.e-butik.se/&sct_id=0

• Lajsan

Aj aj måste göra jätte ost

• Lajsan

öh lite fel ska ju vara jätte ont!

• Tooticki

Nej, de sitter inte tajt. Det känns dock lite...

• rosesarered

vad är det som är grejen med dessa trosor?..
    är det meningen att dom ska fungera som nånslags hrmph.. skön grej för vissa delar ?
    för på sally och sara står det att trosan fått namnet efter kl*toris..
    eller är jag helt ute och cyklar:)

• krian87

Aha okej.. nu hänger jag med..=)

Svar på tråden Pärlstring