• anna321

bra frisör I karlstad? Någon som kan tipsa?

Hej!
    Behöver tips på bra frisörer i karlstad. ska gifta mig däruppe men är inte därifrån!

• Svar på tråden bra frisör I karlstad? Någon som kan tipsa?
  • Lianna73

Hej!
    Jag går hos Nina på Soda. Så duktig! Alla på Soda är duktiga.
    Några andra personliga rekommendationer har jag inte. Kanske någon annan kan tipsa om fler ifall du vill ha alternativ?

• agnelonn

Hej!
    Clipodrom är ett jättebra ställe, jag hade Pernilla i ca 3 år och var alltid jättenöjd, tyvärr har jag flyttat ifrån Karlstad nu. Telenr: är 054-150060

• anna321

Tack för tipsen! Nån mer som har förslag?

• 080705

Jag har gått hos Salong Nova. Ett utbrytargäng från Clipodrom. Alla tre är mkt duktiga.

• Skogsstjärna01

Har gått till en hel del som INTE varit bra, men följande rekommenderar jag:

Har gått till tjejerna på självfallet uppe vid universitetet. Det har alltid blivit bra, både klippning, färgning, slingor och toning. Även håruppsättning.

Annars rekommenderar jag varmt en budgetvariant, och det är nobelgymnasiets frisörlinje! De har hittills varit bäst utav alla de frisörer jag har gått hos här i stan. De har både klippt, färgat, färgat utväxt, slingat och slingat utväxt. Allt ihop med perfekt resultat. Varje gång. Även om jag då haft olika frisörer varje gång. Minus är att de tar god tid på sig, + är att de alltid blir kollade av sin lärare samt att det är riktigt billigt.

• anna321

Vilka tyckte du inte var bra? Så att jag inte går dit!

• GME76   080802

Klipper mig hos Bea på salong Alexander, och hon kommer göra min uppsättning. Dom gör dock inte brudgrejs där då lokalen är för liten men man kan ju alltid kolla .

• Skogsstjärna01

Länge sen jag klippte mej på någon av de andra ställena, och jag tycker att du fått många bra tips här i trådarna.

Men... kan ju säga att det finns tre frisörer på kronoparken. Den ena är ju självfallet, som är toppen. Men en av de andra två fick en kille jag känner en gorilla klippning, dvs, håret gjorde att det såg ut som om han hade gorilla huvud. Och jag satte upp håret där en gång... VAR INTE nöjd!!! =(

Svar på tråden bra frisör I karlstad? Någon som kan tipsa?