• Lina_K

    4 oktober 2008

    Finns det oktoberbrudar här? Närmare bestämt den 4:e 2008?

    hur långt har ni kommot och var finns ni?

  • Svar på tråden 4 oktober 2008
  • Lina_K

    Själv har jag både kyrka, festlokal och fotograf bokad samt att jag börjat göra prototyper till inbjudningskort.

  • mct

    Hej!

    Ja här har du en till som ska gifta sig den 4:e oktober 2008!
    Har ingeting planerat än!
    Ska iof designa och sy min egna klänning så det har jag ju börjat med. Vet på ett ungefär hur inbjudningskorten ska se ut.

    Jag bor i Borås.

  • Pingi

    Hej!
    Jag har den 4 okt 2008 inplanerat och har redan kommit en bit på vägen jag med så vi gifter oss garanterat inte i samma kyrka i varjefall
    jag bor i Katrineholm

  • Lina_K

    Jag ska gifta mig i Katarina på söder och ha mottagningen på Mäster Mikaels Festvåning. Förhoppningsvis kan vi i lugn och ro promenera dig i höstsol men det kan lika gärna bli tjurrusning i ösregn Svårt att planera när man väljer oktober.

  • mct

    Hej!

    Hur går det för er?
    Här så har det inte hänt så mycket. Tänkte att jag skulle ta tag i det efter nyår. Men klänningen hållerjag fortfarande på att utforma. Det är ju det som tar tid..

  • evigkärlek

    Vi ska också gifta oss 4:e Oktober! Uppsala, kyrka och festlokal bokad! Bröllopsresa är klart också! Klänning ska jag hyra och inbjudningskort börjar vi med efter nyår.. !
    Jag bara älskar att planera och det ska bli kul när vi kommer igång mer ordentligt nästa år :)

Svar på tråden 4 oktober 2008