Designa egen stämpel?
Är det någon som har beställt en egendesignad stämpel och kan komma med tips? Vad ska man tänka på? Tips på sågon speciell butik/leverantör??
Vill gärna göra en fin stämpel man har dålig koll på detta.
Är det någon som har beställt en egendesignad stämpel och kan komma med tips? Vad ska man tänka på? Tips på sågon speciell butik/leverantör??
Vill gärna göra en fin stämpel man har dålig koll på detta.
Vad vill du veta?
Har hört att www.staemplar.se är att rekomendera, finns i tråd här på kort och trycksaker
Hur har ni gjort motiven? I word blir de ju inte så spännande och jag tror inte att jag har tillgång till något annat.
Finns det olika kvalitet eller kvittar materialet?
Har du beställt en Jockes fru?
Prova på www.vistaprint.se
Har beställt stämpel med vårt monogram från staemplar.se. Finns bild i mitt galleri.
Tack för tipsen!!
www.stampelfabriken.se
Kanske?
Jag kontaktade www.monogramsidan.se där fick jag massor av hjälp och hon som har den är jättetrevlig. Finns även bra länkar till ställen som tillverkar själva stämpeln.
Toppen! Tack ska ni ha! Det blir nästa sak att ta tag i.
Jag har oxå beställt en stämpel från Staemplar.se, gick först in på monogramsidan och fixade ett monogram, sen skickade jag den bilden till staemplar.se och fick min stämpel efter några dagar! valde en omonterad då det var mycket billigare, har provstämplat och jag är SÅ NÖJD!!
Har någon varit inne på staemplar.se på länge?? Jag kommer inte in på sidan. Har de kanske en annan adress? Någon som vet?
Jag "designade" egna stämplar & beställde från mycards.
Tror adressen är www.mycards.se
Jättenöjd!!
20071231:
Kikade just på hemsidan och det verkar vara ett jättebra företag ju. Kommer du ihåg vad du fick betala för din stämpel??
Jag fixade ett monogram från mongramsidan.se och skickade sedan bilden till stampelhuset.com och de skulle ha typ 450:- för en egendesignad, OMONTERAD stämpel. Jag var helt beredd på att betala det, men skickade ändå iväg en förfrågan till mycards.se och hon skulle ha 110:- för samma stämpel MONTERAD! Igår fick jag hem den och den var hur fin som helst. Rekommenderar verkligen mycards.se!
Zlemma: hur gör man? Jag hittar inget på den sidan.. mycards..
Tog det lång tid innan ni fick den?
aha du kanske bara mejlade å frågade.. hmm
Om du går in på denna länken så står det lite info: www.mycards.se/shop/produkter.php
Jag hade tät mailkontakt och det gick fort att få den från det att jag väl hade bestämt mig.
Och för att få fram mailadressen så är det väl bäst att bara gå in i shopen, man kommer ju inte så mycket längre på min länk.
Jag tror jag betalade 150kr ungefär för en lite större & en mindre stämpel hos mycards (monterade). Fick väl hem dem efter en vecka skulle jag tro!