• Fru Trogensson

Ny här!!!

Hej hej!!! Vore kul att få kontakt med nån rolig och pratglad tjej som precis har gift sig som jag!!! Kram kram

• Svar på tråden Ny här!!!
  • Serenity

faaaan,jag har inte gift mig än...får jag ändå prata?? jag kan vara rät duktig på det

• Fru Trogensson

Haha, det är alltid kul att prata!! När är det dags för dig då?

• Serenity

tjaa...först var det 2008 sen 2009 och nu verkar det som 2010....det är jag som ändrar hela tiden. Jag vill ha mitt drömbröllop och det finns INGA pengar just nu så jag skjuter upp det hela tiden. sambon blir lite ledsen men jag vill verkligen ha hela min familj med,vigseln vid havet,bjuda på boende,svävande lyktor..ja allt

• Fru Trogensson

Jag förstår vad du menar!! Min man ville inte heller gifta sig innan han verkligen hade råd med det och en vacker dag när vi hade sålt vår villa stod han på knä och friade :0) Han valde datumet så jag hade bara 6 månader på mig att planera allt, men jag lyckades att få mitt bröllop...

• Serenity

va kul grattis när gifte ni er?

• Fru Trogensson

Vi gifte oss den 15 september..

• Serenity

ha..5 dagar efter min födelsedag

• Mitziemoe

Välkommen hit!

Jag har inte gift mig än men nästa sommar blir det av!

// Jessica

• Fru Trogensson

Ja, då får man säga grattis så här i efterskott!!!

• Fru Trogensson

Ja, man blir lite avis på er! Frågade precis mannen om vi inte kunde förnya våra löften till nästa höst redan, menhan suckade bara, hahaha! visst är det kul att planera? Jag tyckte det rent ut sagt var askul, hehe...

• Peters Fridelina

Men Serenity! När ändrade du datum?
    Jag tyckte det stod 2009 häromdagen. ;)
    Jag vill också snacka, fast jag inte heller
    gifter mig förrän i maj! Åh, vad jag längtar!

• Serenity

Tjaa..jag tog upp de tlite lätt häromdan...inget bestämt än dock. Nu med det här att starta eget så har jag satsat ur mina besparingar så vi har inte mycket kvar
    Peters Fridelina skrev 2007-10-10 22:19:39 följande:

Men Serenity! När ändrade du datum?Jag tyckte det stod 2009 häromdagen. ;)Jag vill också snacka, fast jag inte hellergifter mig förrän i maj! Åh, vad jag längtar!
Svar på tråden Ny här!!!