• Stella Nova

Tips för Möhippa i Norrköping

Hej!

Jag behöver all hjälp jag kan få!
    Ska fixa möhippa i Norrköping, kommer inte där i från och har därför inte så mycket kolla.
    Vad kan man hitta på? (Gärna adresser och telefon nummer)
    Finns det ngt bra/billigt boende? Vad skulle ni vilja göra om ni var bruden?

Tack på förhand!:)

• Svar på tråden Tips för Möhippa i Norrköping
  • Fejs

Beror på hur mycket ni vill lägga ut...

www.destination.norrkoping.se/mall2.asp&CategoryID=3269&Level=3269&ArticleOutputTemplateID=3&ArticleStateID=2&ParentID=&ValidDate=2007-10-05 18:39:26

www.destination.norrkoping.se/mall2.asp&CategoryID=3269&Level=3269&ArticleOutputTemplateID=3&ArticleStateID=2&ParentID=&ValidDate=2007-10-05 18:40:35

Jag skulle iaf vilja ha typ spa el något lungt.

På centralbadte har de spakvällar, kanske man kan fixa bara för er? www.medley.se/centralbadet/index.php

• BlivandeFruJohansson

på min systers möhippa åkte vi Gokart i kolmården.
    Spa finns även på Grand hotell, Spa & relaxcenter.

• Stella Nova

Tack för tippsen!
    Någon mer?
    Vad har ni gjort på möhippor i Norrköping?

• MissMillan

Jag känner till en otroligt duktig magdansös! Tror hennes hemsida är www.magdansos.com (eller .se) Hon är super gjorde verkligen vår fest till en minnesvärd kväll!
    Lycka Till!
    Milla

Stella Nova skrev 2007-10-05 18:16:36 följande:

Hej!Jag behöver all hjälp jag kan få!Ska fixa möhippa i Norrköping, kommer inte där i från och har därför inte så mycket kolla.Vad kan man hitta på? (Gärna adresser och telefon nummer)Finns det ngt bra/billigt boende? Vad skulle ni vilja göra om ni var bruden?Tack på förhand!:)
  • Ester W

Jag fick spela in en cd skiva i en studio i Norrköping, sen fick jag blåsa glas på Rejmyre glasbruk (Rejmyre ligger ju lite utanför Norrköping)....

• Lillsys

På min möhippa skulle jag fått klättra men då jag brutit tån en vecka innan så blev det tyvärr inställt men här är deras hemsida, dom är super trevliga.
    www.klatterhallen.com/

Vi var i Worldclass spa avdeling där jag fick behandlingar och det serverades bubbel och fukt vid bubbelpoolen, det var jättefint.
    www.worldclassfitness.net/svenska/Vara-klubbar/Ostergotland/Norrkoping/Hem/

Sedan så fick jag spela afrikanska trummor och dansa aferikans dans, det var Mycket roligare än jag någonsin kunnat föreställa mig har tyvärr inte någon länk till dom men om det låter intressant så kan jag nog fixa ett telefonummer.

Lycka till!
    Kram Lillsys.

Svar på tråden Tips för Möhippa i Norrköping