• Äntlig­en är det min tur
    Äldre 4 Oct 18:19
    6225 visningar
    32 svar
    32
    6225

    Uppsalabrudar

    Hej

    Jaha det fanns visst olika Stadsgrupper sen det nya BT fixades. Jag provar o skriver en rad så ska vi se om någon Uppsalabrutta hittar det här...

    Hörs förhoppningsvis!

  • Svar på tråden Uppsalabrudar
  • Äntlig­en är det min tur
    Äldre 4 Oct 18:21
    #1

    Jag hittade nu... hm.... jag blir lite snurrig.

    Vore kul om alla 08 brudar kan skriva in så kanske man även kan få lite interna Uppsala tips....

    :)

  • lillfr­aggel1
    Äldre 4 Oct 18:46
    #2

    Hej!
    Jag håller med dig ÄNTLIGEN en uppdelning mellan städerna igen.

  • thalia­82
    Äldre 4 Oct 19:01
    #3

    Jodå, jag finns här med. mig blir ni inte av med.
    kul med en ny tråd!

  • Äntlig­en är det min tur
    Äldre 4 Oct 19:06
    #4

    Va bra. Ibland ere ju skönt med lite nära Uppsalatips också....

    Va på Matton i Sthlm idag o handlade lite grejjer till inbjudningar mm. Som Panduro typ. En del grejjer va klart billigare. Men räknar man ut att det kostade 120:- för parkering så vete f-n... Det finns ganska lika sortiment på Ua färg.

    Ska bara prova lite gubbar. Får liksom inte till det. Nån som kan? Ok, nu provar jag....

    :)

  • Äntlig­en är det min tur
    Äldre 4 Oct 19:06
    #5
  • Äntlig­en är det min tur
    Äldre 4 Oct 19:07
    #6

    Ha nu funkade det....
    Sorry!!!

  • thalia­82
    Äldre 4 Oct 19:24
    #7

    *s* det gäller att inte glömma "näsan" på gubbarna bara..

    Kul med pyssel! inte kul med parkeringsavgifter...
    Själv ska jag börja med tackkorten snart har jag tänkt. Tror jag har det mesta hemma. kanske behöver mera lim och en ny stämpel och stämpeldyna. vi får se...
    har svårt att bestämma mig om jag ska göra korten före eller efter resan.

  • Äntlig­en är det min tur
    Äldre 4 Oct 19:41
    #8

    Härligt o ha lite kvar att pyssla med va? Känns det tomt... ? Vi gifter oss i aug, då kommer väl skallen va tom sen. För nu är den FULL!

    Nu ska jag åka o va barnvakt en stund.
    Hörs sen...

  • thalia­82
    Äldre 4 Oct 19:55
    #9

    Nja, tomt vet jag inte... Jag hänger här på BT en del, längtar efter att fler gäster ska skicka bilder (bara fått från två än...), och är fortfarande inne i lyckoruset. lugnt en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.
    De sista två veckorna innan bröllopet hände en del som är skönt att lägga bakom sig oxå...

    Så fort jag går in i garderoben ser jag buketten hänga på tork, vigselbeviset står i bokhyllan och ringen sitter på fingret. Ler lyckligt så fort jag ser dem...

    men visst är det kul att pyssla! 2½ vecka på bröllopsresa, sen är det bara att hålla tummarna att jag kommit i på nån av de utbildningar jag sökt... Ska göra tackkorten, sen är det väl dags att börja med julkorten. Och slå in paket, göra julgodis och pynta... Skönt att det händer en del sånt framöver nu, annars skulle det nog bli tomt...

  • Limegr­ön
    Äldre 5 Oct 21:08
    #10

    wiiihiii äntligen en ny Uppsala-tråd! Vad bra att BT har tagit tillbaks det - och vad kul att Uppsala blev först
    Heja heja!

Svar på tråden Uppsalabrudar