• Hoppfu­ll74
    Äldre 3 Oct 20:20
    5729 visningar
    2 svar
    2
    5729

    Tips på lokal i Sundsvall...?

    Jag undrar om det är nån i Sundsvallsområdet som har något bra tips på lokal att ha bröllopsfesten i som dessutom inte kostar skjortan? Vi kommer bjuda ca 60 pers och gifta oss i Juni 08

  • Svar på tråden Tips på lokal i Sundsvall...?
  • bongol­ito
    Äldre 1 Nov 10:43
    #1

    Hej
    Jag ska också gifta mig till sommaren, den 12 juli, och letar med ljus och lykta efter en lokal. Man vill ju att det ska bli den bästa. Har tittat lite på Selångers byggdegård. Finns även Nävsta skola där och den är väldigt fin. Jaa, det börjar bli dax att välja snart

    Lycka till och tippsa gärna om du får tag på något,
    Mvh Lotta

  • Hoppfu­ll74
    Äldre 7 Nov 20:17
    #2

    Hej!
    Vi gifter oss 28 juni och har bokat Selånger kyrka och Nävsta skola redan. Såg att det var många helger som redan var bokade för den lokalen så mitt tips är att ni bestämmer er snart. Pratade med en tjej som håller på med bröllop och hon sa att Nävsta var den populäraste lokalen i stan och enligt henne den finaste/bästa. Annars tipsade hon mig om Lögdö bruk. Massor med tips på lokaler att ringa till fick jag när jag ringde till uthyrningsbyrån på kommun. Även om dom inte hyr ut fest-lokaler så hade dom samlat på sig massor med tips som dom gärna delade med sig av eftersom det var så många som ringde och frågade.

    Lycka till du med och hoppas jag kunda vara till nån hjälp. MVH Jenny

Svar på tråden Tips på lokal i Sundsvall...?