• tree

Gift! bilder finns här!

45 sedan vi gift oss!... oi, tiden går fort! det var så helt underbart! Det gå inte att beskriva hur glad vi var (och fortfarande är). Vigseln och fest var på ulfsunda slott (borgerligt vigseln). Det var 40 min ceremonin med en champgne mingle efteråt, och då en traditionelt 3 rätters middag och dans med liveband.

Bröllopsresa till mauritius var helt otroligt! Vi ville inte komma hem! kan absolut rekomendera Mauritius och Belle Mare Plage Resort för era bröllopsresor!

Här finns bilder från vigseln, portrait, mingle, festen och även smekmånad!

terriandolof.weddingannouncer.com/photoalbums.html

• Svar på tråden Gift! bilder finns här!
  • Trinemor

Vilka jättefina bilder!!! Stort Grattis!!!!

• tree

jag ser fråm bilderna att ni är också gift...nyligen...jag kollade era bilder under era bildgaleria... var fina ni var också! grattis

• Nabben

Grattis! Vilka vackra foton! Jag blev nyfiken på vad ni gjorde med ringarna i snöret under ceremonin?
    (hoppas du förstår när jag skriver på svenska)

• tree

Hej!

din svenska är lika bra som min! (Jag är engleksa)... det var en typ av välsingelse från våra familje och vänner...de skickade ringarna längs sidenband och lämnat deras lyckaönskningar till oss och vår äktenskap... det var någonting vår vigselföretare hade kommit på hennes själv.
    hon var väldigt duktig.

Nabben skrev 2007-10-02 21:38:49 följande:
    Grattis! Vilka vackra foton! Jag blev nyfiken på vad ni gjorde med ringarna i snöret under ceremonin?(hoppas du förstår när jag skriver på svenska)
  • Troll1

Grattis till ditt bröllop!
    Underbara bilder!

• Nabben
    tree skrev 2007-10-03 08:04:35 följande:
    Hej!din svenska är lika bra som min! (Jag är engleksa)... det var en typ av välsingelse från våra familje och vänner...de skickade ringarna längs sidenband och lämnat deras lyckaönskningar till oss och vår äktenskap... det var någonting vår vigselföretare hade kommit på hennes själv. hon var väldigt duktig.
    Okej det lät ju fint. Kanske nånting man kan få "sno"?
  • tree

nabben

gör det! våra gäster tyckte att det var väldigt röligt...

• Liinda_e

åh vad fina ni var! älskar din klänning! så otroligt vacker!

• tree
    Liinda_e skrev 2007-10-04 19:01:00 följande:
    åh vad fina ni var! älskar din klänning! så otroligt vacker!
    jag märkte från din hemsida att det var du som köpte vår brevlådan! vad kul! lycka till med bröllopet, jag hoppas att vädret blir bra för er!
Svar på tråden Gift! bilder finns här!