Deo för känslig hud
Någon som har tips på en effektiv med mild deo för känsliga armhålor?
Någon som har tips på en effektiv med mild deo för känsliga armhålor?
Neutral deo är bra, för känslig hud.
Barnängen oxå
Håller med LN9, Barnängen är det bästa jag prövat.
God effekt & bra för min känsliga hud. Jag har fått som brännsår efter Rexona och visste inte om jag vågade använda någon deo alls på ett tag. Men testade BÄ o den fungerade perfekt.
Jag kör nivea - funkar jättebra, både mot svetten och lukten, och för mina känsliga armhålor! :)
LDB tycker ja e kanon! Fick jätteont & de klia massa av andra, men den här kliar inget. Använder den gula..
Mina favoriter är Bats parfymfri om jag vill ha en perspirant och Mountain fresh om jag vill ha en deo. Dom funger för min väldigt känsliga hy i alla fall och jag tycker att dom håller lukten borta, vilket alltför få produkter gör tycker jag.
Jag menade så klart antiperspirant.. *s* Så fel det kan bli ibland.
mountain fresh e klart bäst av alla jag provat.. får utslag av t.ex. nivea, men inte av den här, så den är mycket mildare plus att den inte innehåller varken parfym eller alkohol
Dom flersta deos innehåller ett ämne som täpper till porerna - därför man inte svettas..
Forevers aloe vera deo däremot är toppen!
Fast njae.. En deo är enbart för att slippa lukt. En antiperspirant är för att minska svettningen. Vilket är bra tat vara medveten om när man handlar, annars kan det ju bli lite fel..