• Azra

    29/9.. Nervöst, pirrigt o jag kan inte sova!

    Jisses.. Jag gifter mig imorgon.. Steg upp för dryga timmen sedan för jag kunde inte sova för allt som snurrade i huvudet..

    Vad har jag glömt? Kommer maten räcka? Smakar det bra? Ja jisses.. Jag får nog erkänna, jag har blivit en Bridezilla.. I alla fall lite..

    Är sååå nervös! Men glad!

  • Svar på tråden 29/9.. Nervöst, pirrigt o jag kan inte sova!
  • maljor

    Allt kommer gå bra. Kände likadant som du men på bröllopsdagen tänkte jag "äh, sk*t samma. det är för sent att göra något åt det nu i vilket fall"

    NJUT!!! Önskar att jag fick göra min dag i repris!!

    Lycka till imorgon! Det går bra =)

  • lilltjejan

    GRATTIS å lycka till :D

    vi gör våran förlovning offeciell i morron :D

  • Liinda_e

    hahaha...kräks lite,gråt en skvätt,irrar runt lite i panik osv....sen känns det nog bättre

  • Liinda_e

    om inte annat så kommer det vara bättre på söndag

  • Jockes fru

    Åhh, vad härligt- Blir lite avis...var 4 veckor sen jag gifte mig imorgon och dagen gick alldeles för fort.
    Försök lägg dig i tid ikväll och kör nervarvning med kanske bad och nåt glas vin(inte för mycket ) Då blir du skönt avslappnad och trött och du kommer garanterat sussa sött.
    Lycka till! Det kommer gå bra.
    NJUT!!!

  • lillamillan

    om en vecka är jag där du är nu....iiiiih
    Spännande!

    Lycktill så jätte mycket!!!

  • Dockan75

    Lycka till på er stora dag imorrn!

    Kommer gå jätte bra ska du se!

  • Azra

    JAAAA!! Sa han! Och jag med!

    Det var en helt underbar dag och kväll! Mycket tack vare våra fantastiska familjer och vänner!! Vilken fest!!

    Efter några härliga dagar i Paris är vi nu hemma och går omkring och kallar varandra för "frugan" och "äkta maken" och liknande småtöntiga saker.. =)

Svar på tråden 29/9.. Nervöst, pirrigt o jag kan inte sova!