• 071201

Gästerna får måla en tavla!

Tror jag läst nåt om det här på BT. Vi har plats för en ganska stor tavla här hemma och funderar på att låta gästerna måla en åt oss. Tycker att det vore ett fint/kul bröllopsminne.
    Vad tycker ni? Skulle ni om ni vore gäst tycka att det vore kul?
    Vi har inga krav på vackra motiv utan vill att dom ska låta fantasin flöda. Förkläde kommer att finnas.

• Svar på tråden Gästerna får måla en tavla!
  • oss två

vilken rolig idé, hade vi haft plats här hemma hade jag nog snott idén... kör på det.kul för er att ha som minne.

• Skottdagen2008

Om det finns tid över tror jag att det kan var en kul grej, men sedan finns de ju de gäster som verkligen inte vill smutsa ner den fina klänningen osv.... Se till att ha skydd för kläder och gott om tid så blir det nog kanonkul att ha kvar som minne.

• Zozo

Tja, njae.. Dels hade det inte varit en kul grej om jag hade varit gäst. Kladdigt bara. Och, ärligt talat, hur kul skulle en san tavla vara att hänga pa väggen?? Eller.. Smaken är a andra sidan olika..

• 071201

Jag tänker inte kräva av gästerna att stå där hela kvällen.
    Tror inte det blir så kladdigt om det finns gott om penslar och förkläden. Man blir väl inte kladdig av att måla några streck.

Smaken är som... Jag tror att den kan bli riktigt fin.

• Liinda_e

det beror på....om dom som vill måla får måla om dom vill när dom vill kan det ju vara en kul grej!

• 071201

Inget tvång, jag är sååååå snäll så.

• Liinda_e

hehe det är ju bra....fast är du verkligen säker på att ni vill ha den på väggen sedan?

• 071201

Jag är säker!! Vem vet den kan bli värd miljoner. :)

• Ester W

Våra gäster gjorde en jätte härlig tavla till oss. Problemet var bara att jag råkade gå emot den med min vita klänning som fick röd målafärg på sig och det gick inte bort hos kemtvätten

• 071201

Har ni eran på väggen? Har du nån bild du vill visa??

Svar på tråden Gästerna får måla en tavla!