nu är det klart!!!
vi är förlovade!!! nu slipper ni mitt tjat om vad man gör på sin förlovningsdag för det är klart och redan gjort!! världens mysmorgon med ett tydligt kryss i ja-rutan på frågan "vill du gifta dej med mej?"...
vi är förlovade!!! nu slipper ni mitt tjat om vad man gör på sin förlovningsdag för det är klart och redan gjort!! världens mysmorgon med ett tydligt kryss i ja-rutan på frågan "vill du gifta dej med mej?"...
Grattis! :)
Nu börjar nästa stora grej då... bröllopsplaneringen! *ler*
Har ni satt ett datum än?
nu får du allt ta och beskriva lite mera hur eran förlovning gick till, är nyfiken =)
GRATTIS förresten..
Håller med ovan, blev ju nyfiken på hur juh!
haha, jo vi gick upp vid tio efter att ha legat o myst en timme. vi gjorde vår specialmysfrukost med smoothie o gott bröd o sånt framför tvn. när vi ätit klart gick H o hämtade skumpa och vanliga vinglas med varsin jordgubbe i från köket. När han kom tillbaka hade jag lagt fram två paket (med champagneglas från orrefors Merlot-serie)och när han öppnade det ena var det en lapp däri med frågan: vill du gifta dej med mej? Ja[] Nej[] Kanske[] Mer än något annat[] så fylde han i JA och mer än något annat!! och sedan skålade vi i de nya glasen och trädde på varandra ringarna och drack mer skumpa o sen hoppade vi ner i ett skumbad o nu myser vi bara efter en långpromenad och sen i kväll ska vi äta på restaurang!! men vi fick byta finger för H har så smala fingrar med stora knogar så ringen passar bättre på hans högerhand, men vi kom på att det blir bra när vi håller varandra i handen så är ringarna tillsammans
men vi kommer inte att bestämma datum för bröllop än eftersom det krävs tid och pengar.. men ATT vi ska gifta oss blev officiellt samtidigt som ringarna träddes på!! hihi
åh, vikket mysigt frieri!
Stort grattis till er båda!