Kan han ta illa upp om jag betalar ringarna?
Har just upptäckt det här forumet, finns massa intressant att läsa ju! Nu är det så att vi har pratat lite om förlovning, o vi har även kollat på ringar o mätt ringstorlek. Men nu verkar det som att det inte blir förlovning på ett bra tag, eftersom min sambo känner att han inte har råd (vi hade tänkt betala varandras ringar). Det blir inte heller någon höstresa till Rom som vi tidigare funderat på. Så idag slogs jag av idén att jag skulle kunna ordna en hemlig förlovning på hans födelsedag om några veckor, kanske bara ta med honom (med ögonbindel) till stranden o ta fram ringarna o så. Frågan är om han kan känna sig obekväm/ta illa upp om jag betalar det hela? (En vanlig födelsedagspresent brukar vi bara lägga några hundra på). Jag har tidigare föreslagit att jag kan betala ringarna så länge o att han betalar när han kan, men det nappade han inte på, inte heller vill han ha jättebilliga ringar. Behöver bolla det här med nån, vad tycker ni, ska jag fria, eller ska vi vänta tills han har råd? (oj, det blev en lång fråga, sorry)