• lovbritt

Fler än jag som ska gifta sig i sommar??

Hallå, nu tjatar jag, men jag skulle så gärna vilja träffa några andra Linköpingsbrudar, finns det några som ska gifta sig i sommar, eller är det bara lilla jag??

• Svar på tråden Fler än jag som ska gifta sig i sommar??
  • geef

Hej!
    De första träffarna jag var på (i höstas)kom det blivande brudar både från Norrköping och Linköping. Jag är från Norrköping men åkte till Linköping två gånger, underlaget har blivit lite större nu framåt våren så att man slipper fara en bit...
    Vi var bara tre men det var trevligt ändå. Nu vet inte jag när nästa gång blir aktuellt vare sig här i Norrköping eller i Linköping men föreslå ett datum får vi väl se var vi kan träffas och när.

• lovbritt

Jag skulle vilja föreslå ett datum i vecka 15, men det kanske finns andra som har bättre ideer??

• annaca

Vi hade en liten träff för ett par veckor sen, men fler skadar väl inte! ;)
    v15, vilka datum är det? Har ingen "veckokoll"...

• lovbritt

Har inte heller superkoll, men jag vet att på fredan vecka 15 är det den 11/4.

• annaca

Hur ser det ut - är det några Linköpingar som är intresserade?

• lovbritt

Det verkar bara vara jag...bara för att jag inte var med sist. Varför missar jag allt kul???????

• geef

Hej!
    Vi träffas antagligen i Norrköping annars på fredag om du har lust att ta dig hit.
    Du kan maila mig på gunfr089@yahoo.se om du känner för det och vill veta vart caféet ligger.

Svar på tråden Fler än jag som ska gifta sig i sommar??