• carina­1
    Äldre 18 Mar 14:58
    48901 visningar
    33 svar
    33
    48901

    Morgongåva till mannen, vad skall man ge?

    Hej!

    Jag underar om ni skall ge era män någon morgongåva? Jag vill gärna ge min blivande något men jag har fått idetorka. Har också högst 1000:- att spendera.

    Tacksam för några ideér.

  • Svar på tråden Morgongåva till mannen, vad skall man ge?
  • Kockie
    Äldre 18 Mar 15:02
    #0

    Jag tänkter ge min blivande en fin plånbok. En klocka är också trevligt, men min har lite för höga krav (blir för dyrt) för att det ska funka för mig. Maschettknappar funkar också.

    En tanke som slagit mig som är lita annorlunda - jag brukar sova i t-shirt och funderar på att ge min blivande ett fortsatt liv med mig sovande sexiga sängkläder fortsättningsvis i morgongåva. Vore det något?

  • after eight
    Äldre 18 Mar 15:16
    #0

    Kockie, är du säker på att du kan leva upp till det när du är 75? ;)

  • Vici
    Äldre 18 Mar 16:31
    #0

    Jag ska förmodligen låta göra en slipshållare i samma modell som hans nya ring.

  • carina­1
    Äldre 19 Mar 19:25
    #0

    Är det några fler som har bra förslag på morgongåva åt mannen.

    Tjenixen!

  • Anonym
    Äldre 19 Mar 19:33
    #0

    Måste vara anonym för min blivande är här inne ibland
    Jag tänker köpa en lite finare klocka och gravera in vårt bröllopsdatum eller någon fin rad på baksidan.
    Kollade på klockor men de som jag gillade var ju såklart dyrast!
    Men de har fina lite billigare också på tex Ur&Penn.Det blir nog där jag handlar.
    Fast de graverar inte!

  • Yra
    Äldre 19 Mar 19:36
    #0

    Jag funderar på en tatuering... min m2b har funderat på det... och det är ju varaktigt!

  • cybbek­o
    Äldre 26 Mar 00:14
    #0

    kanske en fender stratocaster

  • Jaffe
    Äldre 26 Mar 08:24
    #0

    Cybbeko... vad är det?

  • Åsagås­a 5/7
    Äldre 26 Mar 08:41
    #0

    Jaffe,
    det är värsta guran!

  • bozzin­i
    Äldre 26 Mar 09:34
    #0

    Jag gav min man en kuponghäfte med diverse presentkort som jag gjort själv. Ex. "Jag lagar din favoriträtt", "Jag ger dig en helkroppsmassage", "Jag går och hyr en bra film och köper ditt favoritgodis". Sen hade jag även vissa presentkort med sexuella anspelningar som inte kanske passar att förtydliga här. Det blev i alla fall en väldigt uppskattad morgongåva!

Svar på tråden Morgongåva till mannen, vad skall man ge?