• Lyckligt gift!

Antal inloggade

Förrutom alla saker jag inte fattar så undrar jag över den siffra man ser till höger upptill som visar antalet inloggade. Just nu visar den 136 inloggade! Normalt en eftermiddag brukar det visa sådar 2200 st! Har folk lämnat BT i ren protest?

• Svar på tråden Antal inloggade
  • Sarah81

Man kan ju undra.. Det var väldans folktomt

• Dallas

Jag har också märkt det. Märkligt! Igår kväll var det vid en tidpunkt 2 inloggade, alltså jag och en till då eller??!

• thalia82

När jag uppgraderade och höll på i går så stod det att det var en person online bara, så det tar sig. ;)

• Lyckligt gift!

Wow ! Nu e vi 15 st inloggade! Toppen! eller inte...

• Jämtlandstaus

har säkert att göra med att folk inte har uppgraderat sina medlemskonton ännu

• Serenity

ja, jag tror att förut så skrev man ju bara och drog vidare men nu så måse man ju skriva pres,lägga in bilder osv...antar att fiolk kommer sen när dom får mer tid och så

• Andie

Västkusten.
    Jag tror att det är så här... väldigt många medlemmar blir inte insläppta på sina gamla signaturer och blir förbannade rent ut sagt!
    Det som står på startsidan är ingen bra information! Att alla gamla medlemmar måste regga ett nytt konto uppgradera det sen för att få tillbaka all information som kommit bort. Sår inte där och därför blir folk arga!

• Andie

P.S. Jag menar det står inte där i den infon på startsidan och därför blir folk sura och arga. Jag menar man har ju inte hur mycket tid som helst till övers när man planerar ett bröllop.

• Lyckligt gift!

Jag är en av dom arga! Fick lägga upp nytt nick igår. Det går INTE att uppgradera då jag bett om hjälp med att få mina inloggningsuppgifter. Och för att få det måste jag ha mitt lösenord...som jag ju då inte hade... HRMF!!!

Annars e de bra!

• snuttungen

Men Västkusten, jag hade oxå glömt mitt gamla lösen, det var ju bara att klicka på glömt ditt lösen? så skickade de det till mailen.

• Lyckligt gift!

Jo, men då ska man uppge sin emailadress. För min del finns det 3 tänkbara emailadresser men ingen av dom finns registrerade hos BT! Jag finns men ändå inte...

• valkyriana

Jag har fått tillbaks min bröllops sida- resten är borta. Skitkul, verkligen! Nu är det ju tur att det är 11 månader kvar tills jag gifter mig!

• Lyckligt gift!

Jippie! Eller inte!? Tur att vi redan gift oss...jösses va stressad man vore om saker försvann under planeringen. Hoppas ni har koll på lägen ändå..

• Limegrön

Nyss var vi 5 inloggade, nu 48...
    Det måste väl vara något fel på räknaren ändå???

• Lyckligt gift!

En annan sak....Exakt HUR får ni in era små bilder?

• Limegrön

[citat]
    En annan sak....Exakt HUR får ni in era små bilder?
    [/citat]

Min sida - presentation - personligt foto

• Patrik - Bröllopstorget

Räknaren längst upp stämmer bra, den visar hur många som är inloggade just nu när du är här. Tidigare visade räknaren hur många besökare vi hade till sajten under närmaste halvtimmen. Sedan vi ändrade sidan har vi faktiskt haft en liten ökning av besökare till sajten, men jag tror det bara är nyhetens behag eftersom vi skickat ut mail till alla tidigare att sajten skulle ändras. Antalet inloggade bör ligga på 10-200 där 200 är populära perioder (men tänk på att siffran ändras konstant, ena minuten kan det vara 146 inloggade och nästa minut kan det vara 32 inloggade). Skulle man räkna antal per halvtimme kommer man upp i runt 2000 under "prime time".

Medlemslistan under fliken "Medlem" visar om man inte fyller i några sökkriterier alla medlemmar i ordning senast inloggad först. Det betyder alltså att det är inte säkert att alla medlemmar på den sidan sitter just nu surfar på Bröllopstorget.

Kreativ VD
  • aircondition

Alla 15 inloggade: Kan vi inte göra vågen tillsammans?

Svar på tråden Antal inloggade