• pudan

Patrik - varför kan jag inte se smilyes??

Det var inte problem för mig att se smileysarna på gamla BT men nun blir det bara små vita rutor.....Vad har hänt?

• Svar på tråden Patrik - varför kan jag inte se smilyes??
  • thalia82

Så blir det för mig med, tyvärr. Allt annat verkar funka. gästlista, planering och bordsplacering finns kvar, liksom mina favoriter. men de små ikonerna vid trådnamn och vid gästlistan syns och inga smileysar i inläggen heller.
    Vet dock av egen erfarenhet att det blir en hel del barnsjukdomar när man uppdaterar forum. Satt som crew på ett Harry Potter-forum i 4 år, fram till sidan var tvungen att läggas ner i novmber förra året. Det var alltid massor av tjafs när det var uppdateringar, serverbyten och annat. Spelar ingen roll hur mycket man betar och testar innan. Men det brukar lösa sig efter ett tag.

• Heleneli

HAr samma problem... Är det nåt med cookies eller nåt? (jag har en överambitiös brandvägg )

• Afrodite76
    thalia82 skrev 2007-09-02 15:05:44 följande:
    Så blir det för mig med, tyvärr. Allt annat verkar funka. gästlista, planering och bordsplacering finns kvar, liksom mina favoriter.
    Har du kvar din gästlista???
    Min är bort *snyft*
  • fitforfight

Du måste uppgradera så du får fram ditt gamla,kolla startsidan

• thalia82
    Afrodite76 skrev 2007-09-02 15:24:51 följande:
    Har du kvar din gästlista???Min är bort *snyft*
    jadå, den finns kvar. Allt funkar, utom just smileys i meddelandena. Men nu ser jag ikoner framför rubriker igen, så det är nog på gång med smileysarna oxå. Jag ger det några dagar till innan jag blir fundersam på allvar.
  • silverpil

Ser ni smileysar igen?
    Jag ser dem iallafall inte ännu

• lillfraggel1

Jag saknar att man inte kan välja att läsa inlägg från sin egen ort. smileysfungerar inte här heller. Jag är både glad och irriterad på nya BT

• Anettan73

Ser inte iheller smilisar....

• 20071231

Inga glada gubbar hos mig heller...
    Annars tycker jag allt fungerar bra!

• Duchess

Jag kör Firefox, och jag kan se smileys. Det kanske beror på vilken webläsare man använder?

Svar på tråden Patrik - varför kan jag inte se smilyes??